2014-01-23 17:29:08 IZVJEŠĆE O MEĐUGRADSKOJ/MEĐUOPĆINSKOJ SMOTRI LIDRANO 2014. U OŠ DRAGANIĆI U DRAGANIĆU Dana 21.1.2014. OŠ Draganići je 6.put bila domaćin međugradskoj/međuopćinskoj smotri LiDraNo 2014. Na Smotri je sudjelovalo 9 škola, 66 učenika i 20 mentora karlovačkih županijskih škola. Na smotri koja je ovaj put bila doista praznik hrvatske riječi su sudjelovali mladi pjesnici, pisci, novinari i glumci. Bavili su se hrvatskom riječi. Mijesili su ih, okretali, prekrajali i pred nas prostirali u svoj svojoj ljepoti. Na daskama koje život znače učenici su doista pokazali svoje umijeće, kreativnost, maštu i razigranost koju su dočarali svojim pojedinačnim i skupnim scenskim nastupima. LiDraNo je, sloboda, umjetnost stvaranja, izražavanja i beskrajnog i nesebičnog darivanja. LiDraNo je jednostavno ljubav koju nesebično darivamo onima oko sebe. U nastavku donosimo popis radova koji su predloženi za sudjelovanje na županijskoj smotri LiDraNo 2014. koja će se održati 6. 2. 2014. u Zorin domu u Karlovcu.
Literarni izraz: Doris Misir 8.r , OŠ Draganići Klara Marković-Mikoć 4.r , OŠ Slava Raškaj ,Ozalj Anamarija Petrušić 7.r, OŠ Žakanje Najda Đogić 6.r, OŠ Slunj Samostalni novinarski izraz: Danijel Kondić 8.r, OŠ Vojnić Laura Nikolić 8.r, OŠ Draganići Ema Pavlović 8.r, OŠ Draganići
Skupni nastupi: Matilda Marković: GDJE SU SE SAKRILE BABAROGE? -lutkarska predstava, OŠ Draganići Mentorica: Matilda Marković Dobriša Cesarić: JESEN-dramsko – scenska igra, OŠ Antun Klasinc ,Lasinja Mentorica: Božana Krnjaić Katica Brajdić: OD IGRE DO ANTOLOGIJSKE ZBIRKE, dramsko-scenska igra, OŠ Slunj Mentorica: Katica Brajdić Pojedinačni nastupi: Božana Krnjaić: Sve u svoje vrijeme, monolog, OŠ A.Klasinc, Lasinja Učenica: Mihaela Vuksan, 4.r Luko Paljetak: Umjetno disanje, monodrama, OŠ Slava Raškaj , Ozalj Učenica: Mihaela Šimunić, 5.r Vladimir Kovačić: Hvaljen Isus, moja stara bako, kazivanje poezije, OŠ Cetingrad Učenik: Petar Rupčić, 7.r
Svim našim Lidranovcima želimo uspjeh na županijskoj Smotri!
|
||||||
Osnovna škola Draganići | ||||||