2020-02-29 16:58:10 2. smotra dječjih lutkarskih predstava Lutkarska zraka Pozvani ste da se sa svojim učenicima i lutkarskim družinama uključite i odazovete na 2. smotru dječjih lutkarskih predstava Lutkarska zraka koja će se održati…
… u prostorijama Kulturnog centra Draganići 7. svibnja 2020. u organizaciji i suradnji OŠ Draganići, Udruge Zraka i Općine Draganići. Lutkarska zraka je projekt koji obuhvaća smotru lutkarskih predstava učenika osnovnih škola, izvedbu predstava na pozornici kao i samu razmjenu dječjih iskustava, ideja u izradi lutaka i osvrt na sam stvaralački proces. Prošle godine razmijenili smo brojne ideje i iskustva.
Škole i mentori se sa svojim lutkarskim predstavama mogu prijaviti na lutkarsku smotru na e-mail OŠ Draganići ured@os-draganici.skole.hr ili na e-mail voditeljice projekta Matilde Marković matilda.markovic@skole.hr najkasnije do 25. ožujka 2020. radi same organizacije smotre. Molim vas da u prijavi za sudjelovanje ispunite i elektronskim putem na navedene adrese pošaljete priloženi obrazac i prijavnicu. Očekujemo vaše prijave, prijateljsko druženje, stvaranje novih prijateljskih veza kako među našim učenicima tako i uspješne poslovne suradnje naših učitelja i škola te se nadamo da će se kroz ovaj projekt potaknuti interes za bavljenje lutkarstvom u školama, da će se lutka primjenjivati u okviru nastavnog procesa te da će naša općina Draganić postati malo mjesto lutkarstva i koje će obasjati dječja lutkarska zraka radosti i vedrine. U nadi ugodne i pozitivne suradnje i iščekivanju vaših prijava srdačno vas pozdravljamo! Draganići, 21.2.2020. Matilda MARKOVIĆ, voditeljica projekta Lutkarska zraka Potaknuti idejom o potrebi razmjene iskustava u okviru smotre za učenike i učitelje, mentore, voditelje lutkarskih i dramskih družina bit će organizirane razne radionice o uporabi lutke u nastavnom procesu . Rijetko koji predmet ima toliko raznovrsnu i važnu ulogu u životu djece i učenika kao što je ima lutka. Ona potiče i razvija maštu, utječe na razvoj psihofizičkih osobina, koordinira pokrete, potiče pravilan govor, razvija smisao za život i rad u zajednici, njeguje i stvara osjećaj odgovornosti. Uporabom lutke u radu s učenicima različitog uzrasta mogu se proigrati različite životne situacije u kojima se oni sami mogu naći, mogući susreti sa strancima, ponašanja u različitim ustanovama, mogu se predvidjeti njihove reakcije te vrlo dobro ukazati na posljedice određenih ponašanja. Lutkarskim edukacijama želimo ukazati na problem nedovoljne primjene ove metode i sredstva u nastavnoj praksi te kroz različite radionice želimo istaknuti pozitivne učinke lutke u nastavnom procesu. Kod učitelja je jako važno naglasiti potrebu odbacivanja stereotipa u poimanju lutke te osvijestiti potrebu razvijanja pedagoške kompetentnosti za primjenu lutke u nastavi, osvijestiti prednosti lutke pri razvijanju komunikacijskih, odgojnih, obrazovnih i funkcionalnih zadaća, primjenom poticati zajedništvo, napraviti odmak od suvremene informacijsko komunikacijske tehnologije i unaprjeđivati pozitivne vrijednosti svakog razreda temeljne su vrijednosti i ishodi u kojima nam kontinuirana primjena lutke u nastavi može pomoći. Lutkarstvo je pomalo zapostavljeno u odnosu na druge umjetnosti te je učitelje i druge odgojno obrazovne djelatnike potrebno podučiti tehnikama lutkarstva, izradi lutaka, stvaranju i režiji lutkarskih predstava te im približiti lutku kao medij i moderno suvremeno didaktičko sredstvo i nastavno pomagalo kako u nastavi tako i u pristupu osjetljivim temama. |
Osnovna škola Draganići |