2025-01-06 14:42:01 Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama Poštovani roditelji i ostali posjetitelji škole, od 7. siječnja u našoj, kao i ostalim školama u Republici Hrvatskoj, počinje se primjenjivati Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama propisan od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, djelatnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje. U svim zgradama naše škole (Matična škola, Područna škola Centar i Područna škola Ždralovi) vrata će se zaključavati. Ulazak u školu bit će omogućen samo na jedna vrata uz prethodnu najavu i predočenje osobne iskaznice osobi koja posjetitelja pušta u školu. Zabilježit će se ime i prezime, razlog dolaska (npr. informativni razgovor kod XY učiteljice) te vrijeme dolaska i odlaska. Procedura dolaska u školu:
Produženi boravak učenika: u tijeku je anketiranje roditelja i staratelja kako bi se izjasnili u koje će vrijeme dolaziti po dijete. Dogovorenog vremena treba se pridržavati jer se u školu neće moći ulaziti, nego će učiteljice učenike ispraćati do izlaza u dogovoreno vrijeme. Rok za izradu Procjene postojećeg stanja i analizu rizika temeljem koje će se izraditi Plan sigurnosti školske ustanove je 90 dana, a konačno definiranje mjera sigurnosti i zaštite školske ustanove je najkasnije do kraja nastavne godine 2024./2025., kako je navedeno u Protokolu izdanom od MZOM-a. To znači da će se po potrebi i naš Protokol mijenjati i prilagođavati novim okolnostima te usklađivati s ostalim dokumentima škole. Sve stranke će o eventualnim promjenama biti pravovremeno obaviještene. Cijeli tekst Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama možete pročitati na sljedećoj poveznici https://mzom.gov.hr/vijesti/usvojen-protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama/6672 |
II.osnovna škola Bjelovar |