2024-03-25 15:19:00 Coding for Climate - Water League 4. razred, Scratch Kapljica vode u labirintu Coding for Climate, naše rješenje: https://www.climateactionproject.org/coding4climate/solution/661f9e6c098b003696addbd5
U uvodnom dijelu razgovaralo se o nestašici vode i suši, potrebi očuvanja vode i sprječavanju onečišćenja voda. Učenici su se prisjetili mrežnih stranica s kojih je moguće preuzimati slike za koje su autori dali pravo za daljnje korištenje te su koristili Pixabay kako bi pronašli slike kapljice vode, slavine i otrova koje su zatim koristili kao likove u Scratch projektu. Učenici su izradili Scratch projekte s igrom labirinta. Najprije su nacrtali labirint i postavili kapljicu vode na početnu poziciju, a slavinu na izlaz iz labirinta. U labirintu su postavili nekoliko likova s bocom otrova. Zatim su učenici kreirali programsko rješenje tako da se kapljica vode kreće pritiskom na tipke sa strelicama (gore, dolje, lijevo i desno). Ako kapljica vode dotakne otrov, kapljica vode se vraća na početak i reproducira se zvuk. Ako kapljica vode dodirne zid, ide pet koraka unazad. Kapljica vode treba proći kroz labirint i dotaknuti slavinu kako bi saznala poruku.
Scratch projekti: 1) Juraj 2) Matej 3) Krsto 4) Teodor 5) Helena
|
II. osnovna škola Čakovec |