2023-06-07 18:09:22

Započele radionice s kognitivnim agentima

2. lipnja 2023. održana je prva radionica s igrificiranim kognitivnim agentom za učenike II. osnovne škole Varaždin. 2. B razred, sa svojom učiteljicom razredne nastave Natalijom Lončar, dizajnirali su kognitivnog agenta Micka kojeg su članovi Laboratorija za umjetnu inteligenciju partnerske institucije Fakulteta organizacije i informatike prilagodili za upotrebu.

Radionicu su vodili nastavnica informatike Marinela Schatten, vanjska suradnica, te dr. sc. Bogdan Okreša Đurić i Tomislav Peharda, predstavnici Partnera 1.

Kognitivni agenti za razgovor su sustavi umjetne inteligencije koji sadrže govorno sučelje (moguće je njima izravno razgovarati, tj. reagiraju na ljudski govor), grafičko sučelje (sadrže avatara koji reagira na govor) te su inteligentni (u stanju su automatizirati različite radnje koje bi inače trebao provoditi čovjek). Mnoge znanstvene studije pokazuju da primjena kognitivnih agenata za razgovor u edukaciji daje vrlo dobre rezultate u postizanju ishoda učenja.

Planirano je provesti najmanje 9 radionica za učenike na čijem razvoju i provedbi će raditi ukupno 12 učiteljica odnosno učitelja. U svim radionicama uz ostale sudjelovati će i učenici s poteškoćama kako bi se testirale novorazvijene metode podučavanja temeljene na igrifikaciji i umjetnoj inteligenciji.

Glavni ciljevi svake od radionica su:

Stjecanje STEAM vještina kod učenika i posebno učenika s poteškoćama Testiranje novih metoda i tehnika poučavanja STEAM sadržaja i korištenjem STEAM metoda (koje su učiteljice i učitelji stekli na edukativnim radionicama u aktivnosti 1) Testiranje novih metoda podučavanja temeljenih na igrifikaciji, umjetnoj inteligenciji i proširenoj stvarnosti (koje su razvijene u aktivnosti 2)

 

 

 


II. Osnovna škola Varaždin