2017-03-22 19:59:28 Projektni tjedan - "Voda" (20.- 24. ožujka) - 1. dan Nastava se u II. osnovnoj školi Varaždin od 20. do 24. ožujka 2017. odvija u obliku projektnog tjedna sa zajedničkom temom „Voda“, čime su učenici i učitelji Škole pridonijeli obilježavanju Svjetskog dana voda. 20. ožujka 2017. – prvi dan projektnih dana RAZREDNA NASTAVA 1.a Prvog dana učenici su razgovarali o vodi i o tome kako je ona potrebna za život. Rješavali su vodenu matematiku te brojne morske slagalice i brojalice. Naučili su kako pravilno prati ruke. 1.b Učenici i učiteljica pripremaju se za projektne dane i planiraju aktivnosti: istraživanje o morskim životinjama gledanje filmova o moru istraživanje o moru snaga elektrane vodene zanimljivosti razgovor o štednji vodePrvog dana učenici su govorili o morskom svijetu i njegovim životinjama. Istraživali su čovjekove potrebe za vodom i gledali razne kratke filmove o vodi. 1.c Učenici su učili o vodi te su se podjelom u grupe pripremali za rad. Projekt su započeli razgovorom o žuborenju i zapljuskivanju vode, slušali su zvuk vode te opažali vodu u svakodnevnom životu. 1.d Učenici su zajedno s učiteljicom prikupljali materijale i razgovarali o njima. Učili su o vodi te vršili podjelu zadataka. 2.a Prvog dana učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi te o vodama tekućicama i stajaćicama. Razgovarali su i o živom svijetu u vodi te o životu bez vode. 2.b Učenici su razvrstavali donesene materijale na temu vode. Čitali su o vodi i obrađivali tekstove, a spominjali su također i poveznicu vode s ostalim nastavnim predmetima. Govorili o vrstama vode, svojstvima vode i o njezinoj zagađenosti. 2.c U uvodnom dijelu priprema za projektne dane učenici su tražili vodu na globusu i razgovarali o njoj. U nastavku su rješavali zagonetke i pitalice o vodi. Pjevali su pjesmice o važnosti vode za život. 2.d Učenici su čitali i učili o vodi, kruženju vode u prirodi, vrstama voda, životu bez vode i o živom svijetu u vodi. Smišljali su pitanja vezana uz vodu. 3.a Učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi, izrezivali su razne članke o vodi te pripovijedali i čitali o vodi. 3.b Učenici su imali podjelu rada i razgledavanje materijala o vodi koje su pripremili. Rad su započeli izradom pokretnih plakata, razgovorom o recikliranju te rješavanjem raznih vodenih pitalica i zagonetki. 3.c Učenici su prvog dana radili razne pokuse i varijacije na temu vode. 3.d Učenici su planirali aktivnosti projektnih dana. Planirane su sljedeće teme: zaštita i očuvanje ovde osnovni podaci o vodi prezentacije o vodi obale i oceani živi svijet
Najprije su bilježili osnovne podatke o vodi, započeli s izradom plakata i razgovarali o neprijateljima vode. 4.a Učenici su razgovarali o živom svijetu u Jadranskom moru, morskim sportovima, kornjačama i turizmu. 4.b Učenici su projektne dane započeli razgovorom o morskim plodovima i o životinjama u Jadranskom moru. Razgovarali su o ljudima koji se bave poslovima uz more i na moru. 4.c Učenici su izrađivali prezentacije o morskim sportovima, turizmu i raznim životinjama koje žive u moru i uz more. 4.d Prvog su dana učenici izrezivali životinje iz papira, čitali knjige o moru i iz njih izdvajali razne natuknice o morskoj vodi. PREDMETNA NASTAVA
Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred) Učenici su prikazali dan na odjeći uz vodu kao motiv. Složeni su po skupinama u kojima će prikazivati vodeni svijet. Marica Burek (7. i 8. razredi) Učenici su rješavali razne matematičke zadatke na temu vode. Ines Njegovec (7. i 8. razredi) Učenici su slikali kapljicama vode te izrađivali valove za zajedničku kompoziciju. Cilj im je umjetničkim djelom prikazati dubinu vode. Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi) Učenici su radili razne pokuse vezane uz vodu te istraživali o utjecaju vode na reljef. Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi) Učenici su započeli s projektom o morima i vodama tekućicama. Pomoću programa Movie Maker napravit će film o vodama. Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi) Učenici planiraju ispitati svojstva vode i istražiti kako se voda može zaštititi od onečišćenja Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi) Učenici su radili razne pokuse vezane uz vodu. Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi) Učenici planiraju snimiti film o vodi. Započeli su s pravljenjem valova na vodi. Prvog dana učenici su radili na ravnim valovima. Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi) Učenici su planirali aktivnosti: gledat će film o vodi, raditi intervjue, izrađivati plakate i prezentacije, izrađivat će makete te pisati pjesme i stripove. Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi) Podtema projekta je „Wasser ist die Quelle des Lebens und der Gesundheit“ („Voda je izvor života i zdravlja“). Učenici su najprije smišljali riječi vezane uz navedenu temu, a zatim su izradili slikovni hrvatsko-njemački rječnik s odabranim pojmovima. Silva Hrg (7. i 8. razredi) Učenici su se pripremali za projektne dane na temu „Do we drink seawater?“ |
II. Osnovna škola Varaždin |