2017-03-23 00:14:09

Projektni tjedan - "Voda" (20.- 24. ožujka) - 3. dan

Pregled aktivnosti za današnji dan i galeriju fotografija možete pogledati u nastavku.

22. ožujka 2017. – treći dan projektnih dana

RAZREDNA NASTAVA

1.a

Učenici su trećeg dana razgovarali o Svjetskom danu voda te su u potrazi za vodom otišli u grad.

1.b

Treći projektni dan učenici su proveli u dovršavanju plakata i razgovoru o Svjetskom danu voda.

1.c

Učenici su izrađivali likovne radove uz pomoć vode. Čitali su tekstove vezane uz vodu i razgovarali o njoj.

1.d

Učenici su dovršavali svoju knjigu. Stvarali su likovne radove. Izrađivali su karte za izradu igre „Crni Petar“.

2.a

U prvom dijelu dana učenici su razgovarali o vodama u zavičaju, a zatim su otišli u posjet hidroelektrani.

2.b

Učenici su najprije razgovarali o rijeci Dravi, a nakon toga zaputili su se u posjet hidroelektrani.

2.c i 2.d

Nakon razgovora o rijekama učenici su također krenuli u posjet hidroelektrani.

3.a

Učenici su stvarali glazbu i pjevali su. Nakon toga otišli su u posjet vatrogascima kako bi se upoznali s još jednom važnom uporabom vode.

3.b

Trećeg dana učenici su govorili o morskim i rječnim sportovima. Rekreirali su plivačke pokrete.

3.c

Učenici su trećeg dana govorili o pokusima i važnosti voda. U školskom su dvorištu oponašali turbinu.

3.d

Učenici su gledali razne filmove o vatrogascima nakon čega su ih otišli posjetiti.

4.a

Učenici su međusobno razgovarali o važnosti vode. Nova saznanja prezentirali su ostatku razreda.

4.b

Učenici su dovršavali svoje plakate i razgovarali o Jadranskom moru.

4.c

Trećeg dana učenici su učili plesati ples linđo. Dovršavali su raspravu o vodi.

4.d

Učenici su dovršavali svoje plakate i prezentacije.

 

PREDMETNA NASTAVA

Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred)

Trećeg su dana učenici dovršavali svoje majice i razgovarali o kapljicama.

Marica Burek (7. i 8. razredi)

Učenici su dovršavali svoje plakate i razgovarali o vodi.

Ines Njegovec (7. i 8. razredi)

Učenici su izvodili likovnu tehniku twirling te od kolaža izrađivali dubinu vode.

Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi)

Učenici su se zabavljali uz razne pokuse.

Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi)

Učenici su dovršavali izradu raznih filmova o vodi.

Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi)

Učenici su uz pokuse naučili puno novih činjenica o vodi.

Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi)

Učenici su izrađivali plakate i radili pokuse te dovršavali svoje prezentacije.

Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi)

Učenici su govorili o valovima nakon čega su izrađivali vodenicu.

Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi)

Učenici su razgovarali i čitali o temama vezanim uz vodu.

Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi)

Učenici su izrađivali plakat s fotografijama od prethodnog dana. Hama perlicama izrađivali su motive vezane uz vodu. Posjetili su Dječji odjel knjižnice gdje su imali organizirani radionicu u kojoj su pretraživali enciklopedije i čitali pjesme o vodi.

Silva Hrg (7. i 8. razredi)

Učenici su dovršavali svoje prezentacije te raspravljali o temama vezanim uz vodu.

Maja Križanec

Učenici su nastavili s radom na kazalištu sjena.

Valentina Balažinec (5. i 6. razredi)

Učenici su osmislili koreografiju i uvježbavali ples.

Nikola Habek (5. i 6. razredi)

Učenici su nastavili s izradom instrumenata i pjevali su pjesme povezane s vodom.

Alan Dedić

Učenici su dovršavali svoje plakate, opuštali se uz glazbu te razgovarali o vodi.

Dubravka Pavlić (7. i 8. razredi)

Učenici su dovršavali svoje plakate i slušali pjesme na engleskom jeziku.

Sanja Posavec (7. i 8. razredi)

Učenici su gledali razne filmove i odgovarali na pitanja.


II. Osnovna škola Varaždin