2017-03-23 00:14:09 Projektni tjedan - "Voda" (20.- 24. ožujka) - 3. dan Pregled aktivnosti za današnji dan i galeriju fotografija možete pogledati u nastavku. 22. ožujka 2017. – treći dan projektnih dana RAZREDNA NASTAVA1.a Učenici su trećeg dana razgovarali o Svjetskom danu voda te su u potrazi za vodom otišli u grad. 1.b Treći projektni dan učenici su proveli u dovršavanju plakata i razgovoru o Svjetskom danu voda. 1.c Učenici su izrađivali likovne radove uz pomoć vode. Čitali su tekstove vezane uz vodu i razgovarali o njoj. 1.d Učenici su dovršavali svoju knjigu. Stvarali su likovne radove. Izrađivali su karte za izradu igre „Crni Petar“. 2.a U prvom dijelu dana učenici su razgovarali o vodama u zavičaju, a zatim su otišli u posjet hidroelektrani. 2.b Učenici su najprije razgovarali o rijeci Dravi, a nakon toga zaputili su se u posjet hidroelektrani. 2.c i 2.d Nakon razgovora o rijekama učenici su također krenuli u posjet hidroelektrani. 3.a Učenici su stvarali glazbu i pjevali su. Nakon toga otišli su u posjet vatrogascima kako bi se upoznali s još jednom važnom uporabom vode. 3.b Trećeg dana učenici su govorili o morskim i rječnim sportovima. Rekreirali su plivačke pokrete. 3.c Učenici su trećeg dana govorili o pokusima i važnosti voda. U školskom su dvorištu oponašali turbinu. 3.d Učenici su gledali razne filmove o vatrogascima nakon čega su ih otišli posjetiti. 4.a Učenici su međusobno razgovarali o važnosti vode. Nova saznanja prezentirali su ostatku razreda. 4.b Učenici su dovršavali svoje plakate i razgovarali o Jadranskom moru. 4.c Trećeg dana učenici su učili plesati ples linđo. Dovršavali su raspravu o vodi. 4.d Učenici su dovršavali svoje plakate i prezentacije. PREDMETNA NASTAVA Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred) Trećeg su dana učenici dovršavali svoje majice i razgovarali o kapljicama. Marica Burek (7. i 8. razredi) Učenici su dovršavali svoje plakate i razgovarali o vodi. Ines Njegovec (7. i 8. razredi) Učenici su izvodili likovnu tehniku twirling te od kolaža izrađivali dubinu vode. Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi) Učenici su se zabavljali uz razne pokuse. Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi) Učenici su dovršavali izradu raznih filmova o vodi. Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi) Učenici su uz pokuse naučili puno novih činjenica o vodi. Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi) Učenici su izrađivali plakate i radili pokuse te dovršavali svoje prezentacije. Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi) Učenici su govorili o valovima nakon čega su izrađivali vodenicu. Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi) Učenici su razgovarali i čitali o temama vezanim uz vodu. Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi) Učenici su izrađivali plakat s fotografijama od prethodnog dana. Hama perlicama izrađivali su motive vezane uz vodu. Posjetili su Dječji odjel knjižnice gdje su imali organizirani radionicu u kojoj su pretraživali enciklopedije i čitali pjesme o vodi. Silva Hrg (7. i 8. razredi) Učenici su dovršavali svoje prezentacije te raspravljali o temama vezanim uz vodu. Maja Križanec Učenici su nastavili s radom na kazalištu sjena. Valentina Balažinec (5. i 6. razredi) Učenici su osmislili koreografiju i uvježbavali ples. Nikola Habek (5. i 6. razredi) Učenici su nastavili s izradom instrumenata i pjevali su pjesme povezane s vodom. Alan Dedić Učenici su dovršavali svoje plakate, opuštali se uz glazbu te razgovarali o vodi. Dubravka Pavlić (7. i 8. razredi) Učenici su dovršavali svoje plakate i slušali pjesme na engleskom jeziku. Sanja Posavec (7. i 8. razredi) Učenici su gledali razne filmove i odgovarali na pitanja. |
II. Osnovna škola Varaždin |