2021-06-07 13:13:00 Ljepote moje domovine Učenici trećeg razreda PŠ Farkaševac završili su međunarodni projekt Ljepote moje domovine. Cilj projekta bio je proširiti znanja učenika o različitim krajevima naše domovine.Kroz druženje s učenicima iz različitih škola iz različitih krajeva RH učenici su upoznali prirodno-zemljopisne uvjete, gospodarstvo, naselja i kulturno povijesne znamenitosti tih krajeva. Kroz razna područja saznali su o sličnostima i razlikama krajeva RH, razvijali odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka te ljubav prema domovini. Međusobno su komunicirali putem vidokonferencije, razvijali toleranciju i međusobno poštovanje za aktivno sudjelovanje u predstavljanju svoga kraja. Ostvareni ishodiPID OŠ B.3.4. Učenik se snalazi u prostoru, tumači plan mjesta i kartu zavičaja, izrađuje plan neposrednoga okružja i zaključuje o povezanosti prostornih obilježja zavičaja i načina života ljudi. PID OŠ C.3.1. Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine. PID OŠ C.3.2. Učenik raspravlja o utjecaju pravila, prava i dužnosti na pojedinca i zajednicu. PID OŠ C.3.3. Učenik povezuje prirodno i društveno okružje s gospodarstvom zavičaja. PID OŠ D.3.1. Učenik opisuje različite primjere korištenja, prijenosa i pretvorbe energije na temelju vlastitih iskustava. PID OŠ A.B.C.D.3.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija. OŠ HJ A.3.4. Učenik piše vođenim pisanjem jednostavne tekstove u skladu s temom. OŠ HJ A.3.6. Učenik razlikuje uporabu zavičajnoga govora i hrvatskoga standardnog jezika s obzirom na komunikacijsku situaciju. OŠ HJ B.3.2. Učenik čita književni tekst i uočava pojedinosti književnoga jezika. OŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. OŠ GK B.3.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu. OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje Neke od provedenih aktivnosti1. Predstavljanje partnerima 2. Organiziranost lokalne zajednice Na satovim razrednika učenici su učili o pravima djeteta te kako surađivati na nivou lokalne zajednice. 3. Sve oko mene Na satovima prirode naučili su se orijentirati u prostoru te izradili plan mjesta. 4. Izrada makete mjesta Na satu Likovne kulture izradili su svoju maketu mjesta. 5. Posebnosti zavičaja i znamenite osobe Istraživali su posebnosti svoje škole te uočili da ove godine slave 190 godina postojanja škole. 6. Obilježili su Međunarodni dan djeteta, 20.11.2020. Ponovili su dječja prava i snimili kratak video. 7. Održali su videokonferencija s OŠ "Valentin Klarin", PŠ Kali Videokonferencija se održala 26. 11.2020. Tema videokonferencije je bila književni i zavičajni jezik Republike Hrvatske. Za tu prigodu učenici su se posebno uredili i pripremili. Bili su jako uzbuđeni i sretni. Posebno su se radovali što će upoznati učenike s kojima su surađivali i prošle godine. Nakon uvodnog predstavljanja i upoznavanja slijedio je razgovor o zavičajima u kojima se učenici nalaze. Učenici su opisivali svoj zavičaj te njegove posebnosti. Objasnili su kojim narječjem govore i prezentirali ga. 8. Za Božić u suradnji s OŠ OPuzen izradili smo izložbu likovnih radova. 9. Promatrali su svoj zavičaj prekriven snijegom. 10. U petak, 5. veljače 2021. godine učenici trećeg razreda održali su videokonferenciju sa PŠ Kali. Razgovarali su o sigurnosti na internetu, igrli kviz i dobro se zabavili. 11. Obilježili su Dan planate Zemlje te posjetili reciklažno dvorište u Farkaševcu. 12. Održali su videokonferenciju s OŠ Opuzen te prezentirali svoj nizinski zavičaj. Radom na ovom projektu učenici su upoznali posebnosti svojeg zavičaja. Veselili su se svim aktivnostima i marljivo radili cijele godine. |
Osnovna škola Dubrava |