preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068162
Ovaj mjesec: 4063
Ovaj tjedan: 796
Danas: 202
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan tjelesne aktivnosti
Autor: Nataša Valinčić, 22. 5. 2024.

Povodom Međunarodnog dana tjelesne aktivnosti 10.5.2024. godine u našoj školi - matičnoj školi i područnoj školi Gornji Miholjac, održane su sportske aktivnosti na otvorenom i školskoj sportskoj dvorani, uz pomoć poligona za tjelesnu aktivnost školske djece. Cilj ovih aktivnosti bio je kroz zabavan, motivirajući i natjecateljski duh provesti što više vremena u pokretu i igri. U vježbi na poligonu bili su uključeni i učenici s intelektualnim teškoćama.

U matičnoj školi aktivnosti s učenicima 4.a razreda proveli su učitelji tjelesne i zdravstvene kulture Borivoje Kocić i Tomislava Medvedović te učiteljica razredne nastave Vera Menčik.

U područnoj školi poligon za tjelesnu aktivnost s učenicima 1. i 2. razreda provela je učiteljica razredne nastave Anita Jančić Rulj.


TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

HODANJA I TRČANJA 
SUNOŽNI I JEDNONOŽNI  POSKOCI 
SLOBODNA IGRA S MANJIM BROJEM IGRAČA (N), VRŠNO ODBIJANJE LOPTE (O)
RAZRED: 1., 2. 4. 
ISHODI AKTIVNOSTI 
Učenici sudjeluju u razvoju i provjeravanju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Programskim sadržajima hodanja, trčanja i poskoci razvijaju aerobni kapacitet. Učenici prate i prepoznaju osobna postignuća. 
RAZRADA AKTIVNOSTI 
UVODNI DIO SATA 
Učenici su u formaciji vrste. 
Učenici brzo trče do prve crte na vježbalištu, dotaknu crtu rukom i vraćaju se trčeći natrag na startnu crtu. 
Drugi zadatak je trčati do sljedeće crte na vježbalištu, dotaknuti crtu rukom i vratiti se natrag. 
Treći zadatak je trčati do još udaljenije crte, dotaknuti crtu i vratiti se na start i tako dok se ne iskoriste sve crte na vježbalištu.  
Ukoliko je manje crta, tada treba ponoviti zadatak nekoliko puta kako bi učenici više puta izveli zadatak trčanja do zadanog cilja i promjenom smjera kretanja vratili se na startnu crtu. 
4. razred
Pretrčavanje prostora s različitim aktivnostima, hodanja, trčanja, skipovi, jednononožni i sunožni skokovi, bočna kretanja, kretanja unatrag, četveronožna kretanja.

PRIPREMNI DIO SATA 
Učenici su u slobodnoj formaciji, izvode pripremne vježbe u paru. 
GLAVNI DIO SATA 
Trčanje, hodanje i poskoci 1. i 2. razred
Učenici su u formaciji dvije vrste. Zadatke izvode prelazeći na suprotni kraj vježbališta, prvo jedna pa druga vrsta. 
Zadatke povezujemo s matematikom. Zadatak učenika je bacati kocku na kojoj su napisani brojevi od 1 do 6. 
Učenik zapamti broj i trči između čunjića do kutije s predmetima, uzima toliko predmeta koliko je dobio na kocki i nosi ih nazad (učenje pojma broj i količina). 
Vježbu izvode na više načina. 
1.i 2. razred
Trčanje u jednom smjeru, hodanje u drugom smjeru, trčanje s visoko podignutim koljenima, hodanje na prstima, trčanje s pruženim nogama, hodanje na petama, bočni poskoci udesno, hodanje na unutarnjoj strani stopala, bočni poskoci ulijevo, hodanje na vanjskoj strani stopala, dječji poskoci 
Sljedeći zadatak je povezan s likovnom kulturom gdje učenici prvo razlikuju glavne boje, te povezuju istu boju i obruč, gdje bacaju disk, kroz slobodne obruče skaču i na kraju se provlače kroz obruč. 
4.razred
Učenici izvode zadane aktivnosti u poligonu što brže, prema pravilima i uputama.
Trče u slalomu, provlačenje, prelazak preko prepreka, pretrčavanje po oznakama, brzo prelaženje preko uskih prepreka, skok u vis „škarice“
 Vršno odbijaju loptu u paru
 
ZAVRŠNI DIO SATA 
Razgovor s učenicima - na koji  smo način povezali druge predmete s tjelesnom i zdravstvenom kulturom, što smo danas učinili za svoje zdravlje???

 



Izvor: Tomislava Medvedović, učiteljica tzk-e


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju