« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Pedagoginja Nataša Valinčić je s učenicima osmašima provela radionicu Nenasilno rješavanje sukoba. Radionica se provela u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZOM u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.
Cilj radionice je bio učenike poučiti vještinama nenasilne komunikacije, a ishodi učenja sljedeći: znati navesti značajke učinkovite/dobre komunikacije, naučiti nove vještine nenasilne komunikacije i prepoznati važnost aktivnih ja poruka.
Kroz različite aktivnosti učenici su usvajali vještine i tehnike nenasilnog rješavanja sukoba, razvijali grupnu koheziju i povjerenje, uvažavali i prihvaćali druge, aktivno slušali, razvijali timski rad i kritičko mišljenje.
Aktivnosti: 1. Igra upoznavanja, 2. Vježba 1: Priča o dugi, 3. Zašto dolazi do sukoba i koje emocije su vezane uz sukob – grupna diskusija, 4. Vježba 2: Magarac, 5. Kako rješavamo sukobe + vještine rješavanja sukoba – grupna diskusija 6. Vježba 3: Jezik zmije i žirafe, 7. Vježba 3: Sve ima barem dvije strane, 8. Evaluacija radionice.
Učenici su zaključili da je sukob normalan dio života, da ne mora biti isključivo negativna pojava, ali da njegove posljedice mogu biti pozitivne i negativne, koje su emocije vezane uz sukob te kako je važno znati tehnike rješavanja sukoba.
Nataša Valinčić, pedagoginja