preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068162
Ovaj mjesec: 4063
Ovaj tjedan: 796
Danas: 202
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MZOM PP: Poslije kiše dolazi sunce; Radionica „Nenasilno rješavanje sukoba“ za osmaše
Autor: Melita Schmitz, 10. 6. 2024.

Pedagoginja Nataša Valinčić je s učenicima osmašima provela radionicu Nenasilno rješavanje sukoba. Radionica se provela u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZOM u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.

Cilj radionice je bio učenike poučiti vještinama nenasilne komunikacije, a ishodi učenja sljedeći: znati navesti značajke učinkovite/dobre komunikacije, naučiti nove vještine nenasilne komunikacije i prepoznati važnost aktivnih ja poruka.


Kroz različite aktivnosti učenici su usvajali vještine i tehnike nenasilnog rješavanja sukoba, razvijali grupnu koheziju i povjerenje, uvažavali i prihvaćali druge, aktivno slušali, razvijali timski rad i kritičko mišljenje.

Aktivnosti: 1. Igra upoznavanja, 2. Vježba 1: Priča o dugi, 3. Zašto dolazi do sukoba i koje emocije su vezane uz sukob – grupna diskusija, 4. Vježba 2: Magarac, 5. Kako rješavamo sukobe + vještine rješavanja sukoba – grupna diskusija 6. Vježba 3: Jezik zmije i žirafe, 7. Vježba 3: Sve ima barem dvije strane, 8. Evaluacija radionice.

Učenici su zaključili da je sukob normalan dio života, da ne mora biti isključivo negativna pojava, ali da njegove posljedice mogu biti pozitivne i negativne, koje su emocije vezane uz sukob te kako je važno znati tehnike rješavanja sukoba.

Nataša Valinčić, pedagoginja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju