2019-04-10 13:13:34 Erasmus+, Kids from the future, Anketa - Navike učenja 9. travnja 2019. učiteljica Silvija Mađarić provela je anketu na temu učenja s učenicima 7.c razrednog odjela. Anketu smo proveli online u google forms-u. Kako nam se bliži kraj školske godine željeli smo učenike ispitati o učenju i navikama učenja te dobiti povratnu informaciju u korištenju metoda i strategija samoreguliranog učenja. Analiza podataka: Na pitanje koji odgojni predmet najviše uče većina učenika izjasnila se za matematiku i biologiju, a nešto manji broj za hrvatski jezik, geografiju i kemiju. Što se tiče odgojnog predmeta kojemu učenici posvjećuju najmanje učenja naveli su hrvatski jezik i povijest, zatim je uslijedio engleski jezik, biologija i njemački te predmeti s jednim glasom tehnička kultura, fizika i geografija. Kada smo učenike upitali koliko dnevno vremena posvećuju učenja i školskim obvezama najviše učenika odgovorilo je da uče, pišu domaće uratke...pola sata do sat vremena, samo 3 učenika da uče dva do tri sata dnevno te 2 učenika koja su se izjasnila da uopće ne uče. Većina učenika smatra kako domaće zadaće nemaju smisla, 5 učenika izjasnilo se da im domaći uradak pomaže ponavljanju gradiva i kontinuiranom učenju, a 4 učenika napisalo je kako domaće uratke pišu samo radi ocjene. Također smo učenicima postavili pitanje za koji školski predmet smatraju da će im najviše biti potreban u budućnosti. Čak 8 učenika napisalo je matematika, 3 učenika engleski jezik, 2 učenika tehnički i hrvatski, a po 1 učenik njemački jezik i biologija. Kada govorimo o zanimljivosti obrazovnih školskih predmetima učenicima je na prvom mjestu geografija, slijedi engleski jezik, zatim kemija, biologija i hrvatski jezik. Bilo nam je bitno provjeriti uče li učenici redovito - najviše učenika odgovorilo je da uče prije najavljenog testa i/ili ispitivanja, 5 učenika izjasnilo se da uče svaki dan po malo, a 3 učenika da uče samo pred kraj školske godine da bi popravili prosjek. Završno pitanje u anketu ticalo se tehnika i strategija učenja, odnosno znaju li učenici tehnike koje im mogu pomoći pri učenju - većina je odgovorila da znaju, a samo manji broj, točnije 4 učenika, da ne znaju.
Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica engleskoga jezika
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze. Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
|
Osnovna škola Eugena Kumičića Slatina |