2012-06-06 09:37:47
ZAVIRILI SMO U VIJEĆNICU
Ove školske godine još jedna učiteljica iz naše škole je napredovala u struci i to u zvanje učitelja mentora, a to je Žaklina Krstičević. Odmah na početku razgovora, čestitamo učiteljici na napredovanju i tom prigodom smo je zamolili za nekoliko minuta razgovora kako bismo je što bolje upoznali.
1. Što to znači biti mentor?
Mentor znači biti stručna osoba koja pokazuje, objašnjava, služi kao primjer te s lakoćom i umješnošću prenosi svoje bogato znanje studentima i pripravnicima. Mentorstvo je umijeće, ali i odgovornost.
2. Kako je raditi sa studentima, tj. budućim učiteljima?
Radeći kao mentor upoznala sam mnoge mlade ljude. Lijep je osjećaj da svoje iskustvo i znanje možete prenijeti na buduće učitelje te da ste im podrška i uzor. Rad sa studentima je iskustvo koje nudi priliku za samorazvoj, povećava samopoštovanje i daje nam priliku da pozitivno utječemo na generacije stručnjaka iza nas.
3. Kojim se slobodnim aktivnostima bavite?
U školi vodim pjevački zbor u koji su uključeni učenici nižih razreda.
4. Je li teško raditi sa dječjim zborom?
Nije teško raditi ono što volite raditi. Rad s dječjim zborom mi pričinja zadovoljstvo. Volim glazbu, a pjevanje i druženje s djecom je zabavno.
5. Kako se bavite glazbom i koju glazbu slušate?
Glazbu rado slušam, a volim slušati razne vrste glazbe: rock, rap, soul, country, klasičnu, domaću izvornu kao i domaću zabavnu glazbu.
6. Jeste li još negdje aktivni izvan škole?
Izvan škole sam članica Udruge mladih „ Krik“.
7. Koje su to aktivnosti?
Aktivnosti udruge su: organizacija i sudjelovanje u kulturno-umjetničkim aktivnostima i sadržajima (izložbe, predstave), sudjelovanje u domaćim i međunarodnim projektima nevladinih organizacija, organizacija edukativnih prezentacija, predavanja i tečajeva, organizacija i sudjelovanje u zabavnim aktivnostima (video-projekcije, glazbene slušaonice, koncerti, art-radionice), organizacija i sudjelovanje u međunarodnim volonterskim kampovima, organizacija i sudjelovanje u ekološkim kampovima, akcijama i radionicama, organizacija i sudjelovanje u sportskim i rekreativnim aktivnostima, koje poboljšavaju zdravlje mladih, prevencija i borba protiv ovisnosti, informiranje mladih o društveno važnim temama, uspostavljanje kontakata sa sličnim organizacijama širom Hrvatske i svijeta, te organizacija i sudjelovanje u zajedničkim druženjima, izdavačka djelatnost (bilteni, časopisi, godišnjaci).
8. Koji predmet najviše volite predavati i zašto?
Volim predavati glazbenu kulturu, prirodu i društvo i matematiku. Glazba i priroda imaju posebno značenje u mom životu, stoga ih volim i podučavati. Matematiku volim oduvijek, vjerojatno zato što mi je matematička inteligencija urođena, a matematička znanja prenosim s lakoćom i posebnim užitkom.
9. Imate li koji hobi?
Buduću da sam prirodnjak moj hobi je vezan za prirodu, a to je uzgajanje cvijeća.
10. Što čitate u slobodno vrijeme?
U slobodno vrijeme čitam psihološku, religijsko – duhovnu i znanstvenu literaturu. Trenutno čitam „ Moć sadašnjeg trenutka „Eckarta Tolea".
11. Imate li kakvu poruku za kolegice i kolege u kolektivu, trebaju li napredovati u struci?
Sve moje kolegice su stručnjaci u svom poslu, no neke su prilično samozatajne kao što sam i ja godinama bila. Poručila bih im da prikupe svoju stručnu dokumentaciju i prijave se za napredovanje jer su to zaslužile, a mentorstvo je nagrada za sav uloženi trud i znanje.
12. Imate li kakvu poruku za učenike naše škole?
Imam. Djeco, pazite kakve izbore vršite. Sve što ste odlučili izabrati sada određuje vaš život u budućnosti. Stoga razmislite: učenje ili neučenje! Želim vam svu sreću i uspjeh u životu.
Učiteljice Žaklina, srdačno Vam se zahvaljujemo na razgovoru i želimo Vam mnogo uspjeha i zadovoljstva u radu kao i osobnom životu!
|