preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068162
Ovaj mjesec: 4063
Ovaj tjedan: 796
Danas: 202
Arhiva dokumenata
Tražilica
MZO - Poslije kiše dolazi sunce
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MZO PP „Poslije kiše dolazi sunce- utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ ; Radionica: Kako se osjećam u školi – 3.a i 3. b razred
Autor: Melita Schmitz, 11. 4. 2024.

Učenici 3.a razreda s učiteljicom Ljiljanom Marendić i 3.b razreda s učiteljicom Blaženkom Marić sudjelovali su na radionici Kako se osjećam u školi?! koju je priredila knjižničarka Melita Schmitz u sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce- utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ koji je financiran sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja  u školskoj 2023./2024. godini.


Cilj ove radionice je dozvoliti učenicima da kažu kako se osjećaju u školi i što bi htjeli da se promijeni kako bi se osjećali bolje. Ono što učenici najčešće ističu jest to da bi htjeli da su kraće u školi i da imaju manje nastavnih predmeta, da češće imaju tjelesni odgoj te da se više igraju i druže. Ponekad su nezadovoljni hranom u školskoj kuhinji i htjeli bi da odmori između nastavnih satova traju duže kako bi imali više vremena za druženje i igru.

Ono što vole u školi jest mogućnost da nauče nešto novo, vole svoje prijatelje u razredu i svoju učiteljicu.

Ono što je najvažnije jest to što učenici u ovakvim radionicama imaju prilike bez osuđivanja i kritiziranja izreći ono što misle i kako se osjećaju, a ta situacija im daje mogućnost da se osjećaju uvažavano i poštovano što je vrlo važno za razvoj samopouzdanja i vjere u drugoga čovjeka, posebno svojih učiteljica i nastavnika.

Melita Schmitz





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju