« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici 3.a razreda s učiteljicom Ljiljanom Marendić i 3.b razreda s učiteljicom Blaženkom Marić sudjelovali su na radionici Kako se osjećam u školi?! koju je priredila knjižničarka Melita Schmitz u sklopu preventivnog projekta „Poslije kiše dolazi sunce- utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ koji je financiran sredstvima Ministarstva znanosti i obrazovanja u školskoj 2023./2024. godini.
Cilj ove radionice je dozvoliti učenicima da kažu kako se osjećaju u školi i što bi htjeli da se promijeni kako bi se osjećali bolje. Ono što učenici najčešće ističu jest to da bi htjeli da su kraće u školi i da imaju manje nastavnih predmeta, da češće imaju tjelesni odgoj te da se više igraju i druže. Ponekad su nezadovoljni hranom u školskoj kuhinji i htjeli bi da odmori između nastavnih satova traju duže kako bi imali više vremena za druženje i igru.
Ono što vole u školi jest mogućnost da nauče nešto novo, vole svoje prijatelje u razredu i svoju učiteljicu.
Ono što je najvažnije jest to što učenici u ovakvim radionicama imaju prilike bez osuđivanja i kritiziranja izreći ono što misle i kako se osjećaju, a ta situacija im daje mogućnost da se osjećaju uvažavano i poštovano što je vrlo važno za razvoj samopouzdanja i vjere u drugoga čovjeka, posebno svojih učiteljica i nastavnika.
Melita Schmitz