preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068162
Ovaj mjesec: 4063
Ovaj tjedan: 796
Danas: 202
Arhiva dokumenata
Tražilica
MZO - Poslije kiše dolazi sunce
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MZO PP „Poslije kiše dolazi sunce- utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“; Radionica Emocije: SRAM
Autor: Melita Schmitz, 23. 5. 2024.

Pedagoginja Nataša Valinčić i psihologinja Iva Matek, održale su u 1.a,1.b i 1.c razrednom odjelu radionicu naziva Emocije: SRAM. Radionice se provode u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZO u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.

Cilj radionice bio je osvijestiti postojanje emocije srama te učenje prepoznavanja, imenovanja i načina nošenja s istom.


Učenici su u prvoj aktivnosti zamišljali i izvodili različite situacije koje u nama izazivaju različite osjećaje. Zadatak učenika bio je prepoznati i imenovati, kod drugog učenika, o kojoj emociji je riječ. Nakon uvodne aktivnosti, pedagoginja  je pročitala slikovnicu Majmunica se osjeća posramljeno kako bi učenici kroz jednostavnu priču i životinjske likove naučili prepoznati, imenovati i olakšati si osjećaj srama. Učenici su jedni drugima opisivali situacije u kojima su se osjećali posramljeno i tužno. Kako bi povećali osjećaj osobne vrijednosti, na radne listiće crtali su što vole kod sebe i u čemu su jako uspješni/dobri. Na kraju, kako bi se svi skupa ugodno i smireno osjećali davali smo pohvale jedni drugima kako bismo potaknuli daljnje primjereno ponašanje u razredu i općenito u školi.

Prihvaćanje i izražavanje emocija, ugodnih i neugodnih, iznimno je važno za mentalno zdravlje djece. 

Iva Matek, psihologinja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju