« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U tjednu 6. Dana medijske pismenosti učenici prvih razreda područne i matične škole
iskušali su svoja znanja u raspoznavanju različitih uređaja i predmeta
i pokušaju odgonetanja zajedničkog naziva za sve te uređaje i predmete igrajući igru vješala.
Nakon što su naučili što sve pripada medijima i čemu oni služe,
rasporedili su medije u tablice dijeleći ih na tradicionalne i nove,
te ih pokušali pronaći u učionici i školskoj knjižnici.
Cilj je bio istražiti dječje razumijevanje medija putem prepoznavanja
različitih medija i medijskih sadržaja uz raspravu o tome kako se djeca služe medijima.