2020-04-01 08:28:11
Čitanje ne poznaje granice/ Branje ne pozna mejaČetvrta je godina sudjelovanja u projektu Čitaje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja. Partneri u projektu su nam učenici OŠ Rodica iz grada Domžale u Republici Sloveniji. Učenici naše škole čitaju Priče za laku noć slovenske književnice Ele Peroci, a slovenski učenici čitaju Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Osim što čitamo, upoznajemo jedni druge, upoznajemo običaje i kulturu Hrvatske i Slovenije. Obično se družimo na kraju nastavne godine, no ove godine to neće biti moguće zbog epidemije koronavirusa.
Ove godine u projektu sudjeluju učenici 3.a razreda i učiteljica Lidija Detelić.
Kako je trenutno sve online, tako smo i mi predstavili dio našeg rada izradom trojezične online slikovnice u web alatu StoryJumper https://www.storyjumper.com/book/read/80038115/5e84f2c7b59f0
Službena stranica projekta:https://citanjenepoznajegranice.weebly.com/
Opći podatci:
Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja, projekt je za promociju čitanja i nacionalnog identiteta te razvoja različitih vrsta pismenosti. Pokrenut je povodom Europske godine čitanja naglas (2013.)
Svrha projekta:
Osnovna svrha projekta je unaprijediti čitanje i razumijevanje pročitanog poticanjem čitanja naglas, pridobiti djecu kako bi čitala s voljom i radošću i tako stekla naviku svakodnevnog čitanja, odnosno učenja. Unaprijediti upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije, razvijati različite vrste pismenosti, poticati istraživačko učenje i kritičko mišljenje. Provedbom projekta važno je poticati dječju znatiželju kako bi se aktivno i kvalitetno uključivala u istraživanje nepoznatog služeći se različitim informacijskim izvorima. Promicati hrvatski identitet.
Ciljevi projekta:
⋄ promicanje i poticanje čitanja naglas
⋄ unaprjeđivanje čitalačkih sposobnosti i vještina
⋄ razvijanje svijesti o važnosti i utjecaju čitanja naglas
⋄ razvoj različitih vrsta pismenosti
⋄ promocija hrvatske dječje književnosti, jezika, povijesti i kulture
⋄ upoznavanje djela slovenske dječje književnosti, jezika, povijesti i kulture
⋄ bogaćenje vokabulara i razvoj kritičkog mišljenja
⋄ kreativno i suradničko korištenje Informacijsko-komunikacijske tehnologije
⋄ ovladavanje metodama istraživačkog rada
⋄ unapređivanje vještina i sposobnosti javnog nastupa
⋄ promocija europskog identitet
|