2024-02-25 12:45:18 Timska izrada društvene igre - Elektroničko nasilje 6.c U timovima ćete izrađivati društvenu igru na temu elektroničko nasilje. Vaša igra može biti u online ili offline verziji. Nakon podjele u timove, istražite i raspravite o vrstama društvenih igara koje ste igrali – koje su vam se svidjele i zašto? Možete li neke elemente primijeniti u izgradnji svoje igre? Nakon što odaberete koju vrstu društvene igre ćete izraditi, istražite temu elektroničkog nasilja i zapišite pitanja koja ćete u igri postaviti igračima te točne i netočne odgovore.
Sadržaj i područja na koja trebate obratiti pažnju prilikom izrade igre: 1. Razumijevanje elektroničkog nasilja
2. Uzroci i posljedice
3. Prevencija i rješavanje
Izgradnja igre Ključni elementi na koje se treba usredotočiti: Pravila - definiranje kako se igra, uključujući što igrači mogu i ne mogu raditi tijekom igre. Pravila postavljaju strukturu i ograničenja, vodeći igrače kroz igru. Ciljevi - ono što igrači pokušavaju postići kako bi pobijedili ili završili igru. Jasan cilj daje igračima smjer i motivaciju (npr. prvi stići do kraja igraće ploče, odgovoriti točno na zadani broj pitanja, osvojiti neke imaginarne novčiće, „pojesti“ sve figurice ostalih igrača itd.). Komponente - fizički dijelovi igre, kao što su igračke ploče, kartice, figurice, kockice i žetoni. One su ključne za interakciju igrača s igrom. Igrači - osobe koje sudjeluju u igri. Igre mogu biti dizajnirane za različit broj igrača, od solističkih igara do onih koje podržavaju velike grupe. Mehanizmi igre - metode koje igrači koriste za interakciju s igrom i međusobno, npr. bacanje kockica, izvlačenje kartica itd. Dizajn i umjetnost - vizualni i estetski aspekti, uključujući ilustracije na karticama i ploči, dizajn komponenata i opća prezentaciju igre. Važni su za stvaranje privlačne i ugodne atmosfere. Svoju društvenu igru opišite i postavite slike i/ili poveznice (ako je online) na PADLET ploču, napišite ime vaše igre i imena članova tima: |
Osnovna škola Eugena Kvaternika Velika Gorica |