2020-02-13 16:53:51

Dan sigurnijeg interneta

Dan sigurnijeg interneta ove godine je službeno 11. veljače, ali u našoj školi  kroz cijeli taj tjedan pa i dulje, obrađujemo teme u kojima se djeca informiraju i osvještavaju o pravilima sigurnog ponašanja na internetu.

U nastavku, pod "više" možete pročitati i pogledati kako je to izgledalo u 1. b i u 5. b razrednom odjelu. 

 

1.b

Aktivnosti tijekom nastavnog sata:

- slagali smo riječ "Internet" od slova u parovima

- iznosili svoja iskustva i saznanja o internetu

-na prezentaciji smo pratili priču "Pingvin Smarti"

-analizirali priču o malom pingvinu i njegovom mudrom tati

-kroz pingvinovu pjesmicu došli do poruke i pravila o sigurnijem internetu

-na riječi pjesmice su dječaci repali, a djevojčice plesale po  izboru u paru

 

5.b

U znaku nadolazećeg Dana sigurnijeg interneta, učenici 5.b razreda zajedno s razrednicom Tanjom Bašić održali su 7. veljače prigodne radionice tijekom sata razrednika.

Na početku sata, metodom „Oluja ideja“ učenici su promišljali što za njih predstavlja SIGURNOST NA INTERNETU I NA ŠTO IH ISTO UPUĆUJE.

Zatim su rješavali 10 pitanja koja testiraju sigurnost učenika na internetu (Obrazac je preuzet sa stranica csi.hr te se nalazi u prilogu). Budući da rezultati prikazuju da je većina učenika sigurna online, raspravljali smo što treba učiniti kako bismo našu sigurnost na internetu dodatno poboljšali. Također su učenici čiji su rezultati ukazivali da nisu sigurni online ili bi mogli biti sigurniji, obrazlagali što čine da se dovodi u pitanje njihova sigurnost na internetu te kako i na koji način ju poboljšati.  Nadalje, razrednica je pomoću brošure „5 savjeta za sigurnije korištenje interneta“ (Brošura je preuzeta sa stranice csi.hr te se nalazi u prilogu) učenicima ponudila korisne savjete kako bi bili što sigurniji na internetu. Zatim su učenici usmeno iznosili svoje savjete i misli kako biti siguran online. U završnom dijelu sata razrednica je podijelila učenicima brošure „Kako se zaštiti u svijetu interneta i mobilnih telefona“ kako bi učenici zajedno sa svojim roditeljima potražili i proučili dodatne savjete. Na kraju sata uslijedila je Evaluacija nastavnoga sata pomoću koje učenici procjenjuju usvojenosti sadržaja i razumijevanje teme (nastavnik stavlja na bijelu ploču plakat, a učenici štipaljke stavljaju na mjesto koje odgovara njihovoj osobnoj procjeni usvojenosti i razumijevanja teme).


Osnovna škola Frana Krste Frankopana Osijek