2016-11-23 10:22:34

Najčitači 2016./2017.

         U mjesecu studenom pedagoginja je provela jednominutni ispit glasnog čitanja i razumijevanje pročitanog teksta. Svakodnevno nešto čitamo, bilo odrasli ili djeca, ali nitko nije mjerio vrijeme pročitanog.

         Ako shvatimo da nikada određeni tekst ne čitamo istom brzinom, shvatit ćemo da razumijevanje teksta ovisi o osobnoj težini različitih tekstova. Primijenjen je Furlanov test kod nekolicine dobrih čitača drugih razreda.

        Tako smo dobili najbolje čitače u 2. razredu:

2.a - NIKO IVANKOVIĆ

2.b - SARA  GAŠPAROVIĆ

2.c - SAMANTA  SUŽNJEVIĆ

   U trećem razredu mjeren je jednominutni ispit glasnog čitanja i dodatno razumijevanje pročitanog teksta.

       Učenici koji najbolje razumiju pročitani tekst su:

3.a - JAKOV  KRIŽAN

3.b - KARLO  MALČIĆ

3.c - MARINO  SIMIĆ

      Učenici su dobili prigodnu pohvalu, kao motivaciju u radu na usavršavanju svojih vještina kao čitača.

      Uloga učenja u ovom stoljeću poprimila je veliku transformaciju jer se nalazimo usred informatičko-tehnološke revolucije. Sve se mijenja velikom brzinom pa znanje koje danas imamo zastarijeva već za pet godina. To za nas osobno znači da moramo neprestano učiti, a onda je važno ići u korak s vremenom.

                                                      Stručna služba: D. Čuržik, A. Šebo

    

    

    


Osnovna škola Frana Krste Frankopana Osijek