2022-04-29 20:56:13 Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice škole Pod Opširnije se nalazi tekst javnog natječaja za imenovanje ravnatelja/ice škole. Na temelju članka 126. stavaka 1. – 3. i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10.-ispravak, 90./11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19. i 64/20.) i članka 68. Statuta Osnovne škole prof. Filipa Lukasa, Kaštel Stari, Školski odbor Osnovne škole prof. Filipa Lukasa, Kaštel Stari raspisuje
NATJEČAJ za imenovanje ravnatelja/ice Osnovne škole prof. Filipa Lukasa, Kaštel Stari
Ravnatelj/ica osnovne škole mora ispunjavati sljedeće nužne uvjete: 1) završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja ili stručnog suradnika u osnovnoj školi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti: 2) uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, 3) najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama. Osim osobe koja je završila neki od studija iz članka 126. stavka 1. podstavka 1. točke 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, ravnatelj/ica osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova. Iznimno, osoba koja ne ispunjava uvjete iz članka 126. stavka 1. podstavka 1. točke 1. ili stavka 2. ovoga članka Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj, može biti ravnatelj/ica osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu (Narodne novine, broj 59/90., 26/93., 27/93., 29/94., 7/96., 59/01., 114/01. i 76/05.). Ravnatelj/ica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina. Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju: životopis, diplomu odnosno dokaz o vrsti i razini obrazovanja, dokaz o državljanstvu, dokaz o položenom stručnom ispitu odnosno dokaz da je osoba oslobođena obveze polaganja stručnog ispita, dokaz o radnom iskustvu (potvrda ili elektronički zapis HZMO i potvrda školske ustanove o vrsti i trajanju poslova) dokaz o obavljanju dužnosti ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem stavka 3. članka 126. ZOOOSŠ (odluke o imenovanju ili ugovori o radu ili potvrde školske ustanove), uvjerenje da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od 8 dana od dana objave natječaja), program rada za mandatno razdoblje.Dodatne kompetencije koje se vrednuju u postupku imenovanja ravnatelja/ice su poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima. Dodatne kompetencije za ravnatelja/icu, ako ih kandidati imaju, dokazuju se na sljedeći način: 1. Poznavanje stranog jezika određenoga stupnja prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike prema priloženoj dokumentaciji kandidata uz prijavu koja to dokazuje (svjedodžba ili diploma, javna isprava o izvršenom testiranju znanja stranog jezika od ovlaštene ustanove ili pravne osobe, druga isprava izdana od ovlaštene ustanove ili pravne osobe koja dokazuje da kandidat poznaje strani jezik na nekoj od navedenih razina): razina A2 ili viša, ili razina stečena na studijskim programima stranih jezika, 2. Osnovne digitalne vještine prema priloženoj dokumentaciji kandidata uz prijavu koja to dokazuje (diploma, uvjerenje, certifikat, potvrda, svjedodžba ili druga isprava izdana od ovlaštene ustanove ili pravne osobe); program stručnog osposobljavanja, početna, osnovna ili napredna Europska računalna diploma (ECDL) ili viša razina stečena na studijskim programima informatike i/ili računarstva, 3. Iskustvo rada na projektima u ulozi voditelja, odgovorne osobe ustanove, nositelja ili partnera u projektu, koordinatora ili člana projektnog tima prema priloženoj dokumentaciji kandidata uz prijavu koja to dokazuje (potvrda ili isprava o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih projekata); iskustvo rada na tri ili više projekata. Svi dokazi o dodatnim kompetencijama dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici. Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17. i 98/19.), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužna je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata dužan je uz prijavu na natječaj pored navedenih isprava odnosno priloga priložiti i sve potrebne dokaze iz članka 49. stavka 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: Prijavom na natječaj svaki kandidat daje privolu Osnovnoj školi prof. Filipa Lukasa, Kaštel Stari za obradu osobnih podataka u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka za svrhu provedbe natječajnog postupka i objave rezultata natječaja. Rok za podnošenje prijava kandidata je osam (8) dana od dana objave natječaja. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet (45) dana od dana isteka roka za podnošenje prijava. Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom dostaviti neposredno u zatvorenoj omotnici ili poštom na adresu: Osnovna škola prof. Filipa Lukasa, Kaštel Stari, Slavonska 5, 21216 Kaštel Stari s naznakom »Natječaj za ravnatelja/icu – ne otvaraj«. KLASA: 112-02/22-01/24 URBROJ: 2181-311-22-1 Kaštel Stari, 26. travnja 2022. godine Predsjednik školskog odbora: Mario Šego Datum objave: 29. travnja 2022. godine |
Osnovna škola "Prof. Filip Lukas" Kaštel Stari |