2020-04-02 14:36:23

OSVRT NA NASTAVU NA DALJINU U PROTEKLOM RAZDOBLJU

Nalazimo se pri kraju trećeg tjedna nastave na daljinu. U početku smo svi zajedno imali poteškoća u snalaženju u novonastaloj situaciji (tehničke poteškoće – internet, uređaji) do poteškoća u snalaženju u virtualnoj nastavi i virtualnim učionicama. 

Pojedini učenici nisu ozbiljno shvatili da je ovo redovna nastava te da se svakodnevno trebaju uključiti u nastavu na daljinu i izvršavati postavljene zadatke u rokovima. Osigurana je potpora u svakom pogledu: tehnička i savjetodavna- pedagoginja, instruktivna- učitelji, emocionalna, suradnja s Domom- socijalna pedagoginja, knjižni fond i digitalni obrazovni sadržaji- knjižničarka.

Osvrt na rad:

Razredna nastava – učenici prate nastavu putem televizijskog programa i rade po uputama učiteljica kroz kanale komunikacije s roditeljima. Za sada nema većih poteškoća.

Predmetna nastava – bilo je poteškoća u praćenju nastave na daljinu. Pozivamo učenike da obavezno određeni dan otvaraju kanale nastavnih predmeta po rasporedu za taj dan. Upravo taj dan trebaju i obaviti svoje obveze za pojedini predmet što se tiče nastave na daljinu, a zadatke za domaći uradak odraditi u roku kojeg je zadao predmetni učitelj. Moramo razlikovati sadržaje za nastavu i one za domaći uradak. Nastavu (zadane aktivnosti, pitanja, rasprave, zadatke, provjere) treba odraditi u danu kada je predmet po rasporedu sati. Tako će se vrijeme i obveze lakše organizirati, a time će biti evidentno tko jest ili nije što napravio, odnosno tko je zakasnio s izvršavanjem svojih obveza, a sve u cilju ostvarivanja obrazovnih zadataka koji su pred nama.

Za učenike: Važno je napomenuti da se svi trebamo pridržavati pravila lijepog ponašanja i kulturnog komuniciranja u virtualnim učionicama. Treba se pisano ispravno pravopisno i gramatički izražavati. Poštivati dogovoreno vrijeme komunikacije s učiteljima. Ukoliko pojedini učitelji nisu odredili vrijeme komunikacije ili su dopustili kasno javljanje, u redu.

 


Osnovna škola Frane Petrića Cres