« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Povodom Međunarodnog dana dječje knjige koji se održava 2. travnja otvorena je izložba slikovnica u školskom projektu Festival slikovnica. Slikovnice su učenici sami izrađivali na satovima sa svojim razrednicama u razrednoj nastavi, učiteljicama u Produženom boravku, knjižničarkom i pedagoginjom tijekom prvog i drugog polugodišta.
Učenici su oslikavali i pisali pjesme i priče za svoje slikovnice i pri tom učili što je sve potrebno za izradu jedne slikovnice i tko sve sudjeluje u njenoj izradi. Tako su naučili i nove pojmove kao što su ilustrator, urednik, autor, impresum, bilješka o autoru, izdavač, broj izdanih primjeraka i godina izdanja.
Učenici su ostvarili tematski različite slikovnice u čijem nastajanju i izradi su pokazali svoju kreativnost i veselili se konačnom rezultatu – gotovoj slikovnici.
S ponosom su sudjelovali u izradi slikovnica i pri tom vježbali i vještinu čitanja i razvijali ljubav prema pisanoj riječi i knjizi.
Autori i ilustratori te urednici slijedećih naslova su: Snjegović u snijegu, učenici u Produženom boravku i učiteljica Antonella Fučakr, Zimsko veselje i Grad iz mašte, učenici u Produženom boravku i učiteljica Lucia Matas, Gospođa Zima i Gospođica Proljeće, učenici 3.b i učiteljica.
Ovdje su prikazani samo nekih od mnogobrojnih naslova i slikovnica koje su nastale u ovom projektu. Izložba je i ove godine izazvala veliko zanimanje i ponos učenika, malih autora i ilustratora.
Cilj ovog projekta, koji se održava već drugu godinu, jeste poticati čitalačke vještine, vještinu pisanja, grafomotoričke vještine, kreativnost i ljubav prema knjizi i pisanoj riječi te je ostvaren na zadovoljstvo svih nas.
U okviru rada grupe Igre pažnje u drugim i trećim razredima nastala je slikovnica „Koje igre mogu igrati?“ kao zbirka dječjih igara i poticaj učenika na dječju igru i edukaciju o pozitivnom značaju igre na psihofizički razvoj učenika.
Koordinatorica projekta:
mr.sc. Jasna Relja
pedagoginja izvrsna savjetnica