preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087095
Ovaj mjesec: 9808
Ovaj tjedan: 958
Danas: 169
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
U potrazi za informacijama u školskoj knjižnici - radionica za učenike 3. razreda
Autor: NIKOLINA SABOLIĆ, 3. 5. 2023.

Učenici 3.a i 3.b razreda sudjelovali su na radionici U potrazi za informacijama u školskoj knjižnici. U radionici je korištena metoda suradničkog učenja – rad u stanicama. Tijekom rada učenici su se koristili tiskanim i online izvorima znanja u rješavanju problemskih pitanja i zadataka. Radionicu je održala knjižničarka Nikolina Sabolić u suradnji s razrednim učiteljicama Slađanom Ninković i Jasnom Tolnaj.


 

U prostoru knjižnice formirane su 4 stanice s različitim izvorima znanja i različitim zadacima za učenike. Učenici su radili u 4 skupine, a unutar skupina u paru. Skupine učenika kružile su po postajama u 4 rotacije sve dok nisu stigle do početne postaje. Na taj su način sve skupine učenika riješile sve tipove zadataka pritom se služeći ponuđenim izvorima – enciklopedijama, leksikonima, stručnim knjigama, znanstveno-popularnim časopisima i obrazovnim mrežnim stranicama.

 

 

Na prvoj postaji učenici su rješavali dva tipa problemskih pitanja služeći se enciklopedijama.

Na drugoj su se postaji služili online izvorima pri izradi osobne iskaznice lisice u formi grafičkog organizatora – umne mape.

 

Na trećoj su postaji služili stručnim knjigama i leksikonima te rješenja problemskog pitanja organizirali u formi Vennovog dijagrama.

 

Četvrta je postaja bila rezervirana za pretraživanje informacija u popularno-znanstvenim časopisima i upisivanje rješenja u križaljke.

Nakon rotacija po stanicama svaka je skupina prezentirala rezultate rada pred razredom. Učenici su ponovili nove sadržaje o izvorima znanja putem online kviza. Vlastiti rad evaluirali su listom za samovrednovanje, a samu radionicu izlaznom karticom.

 

Nikolina Sabolić, prof., dipl. bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju