« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obitelj je mjesto gdje život počinje i ljubav nikad ne završava.
S tim citatom i raznim aktivnostima obilježili smo Majčin dan i Međunarodni dan obitelji.
Učenici 2. i 4. razreda u produženom boravku povodom Majčinog dana čitali su pjesmu Kako se može štedjeti mama Enesa Kiševića. U toj pjesmi je navedeno mnogo načina kako se može štedjeti mama.
Pospremanjem igračaka, stvari za školu ili pak izbjegavanjem blata. Razgovarali smo o načinima na koji oni štede svoje mame. Prisjetili su se rečenice koju često čuju od mame. Bile su tu rečenice poput: Kako je bilo u školi?, Kaj si jeo danas?, Volim te! Itd. Na likovnoj radionici učenici su crtali portret svoje mame. Pričali smo o izgledu mame, boji kose, očiju, kakvu odjeću nosi, a onda su ju učenici crtali. Zapisali su rečenicu koju često čuju od svoje mame i rad ukrasili cvijećem. Izložbu radova napravili smo u hodniku naše škole. Napravili smo i čestitku našim mamama. Učenici su ukrasili cvijet. Na svakom cvijetu u sredinu učenici su zapisali: Mama, volim te jer… a u latice su upisivali što najviše vole kod svoje mame. Kad im ispeče palačinke, ili kad odu šetnju, kad zajedno čitaju i sl. Unutar čestitke ispunili su listić o svojoj mami. Taj dan je bio pun emocija, dobrog raspoloženja, nježnosti i ljubavi.
Povodom Dana obitelji pričali smo o obitelji, zašto je ona važna, tko čini njihovu obitelj i po čemu su posebni. Na taj dan jako je važno osvijestiti koliko je obitelj važna, svi su članovi važni u razvoju djeteta. U obitelji svi mi dobivamo stavove i uvjerenja. Kroz razgovor smo osvijestili da ima različitih obitelji. Tu su obitelji koje čine majka, otac i djeca, a imamo i obitelji u kojima su se mama i tata rastavili i pronašli nove partnere. Bez obzira na to obitelj je zajednica ljudi koji se međusobno vole, slušaju, podržavaju i pomažu. Tako je svaki učenik nacrtao u okvir članove svoje obitelj i dodao detalje koji ju čine posebnom. Oko tog okvira ispisali su posebnosti svoje obitelji: što vole raditi, čime se bave, po čemu su posebni.
I za kraj dogovorili smo da ćemo Dan obitelji provesti u radosti zajedništva i izražavanju ljubavi svim članovima svoje obitelji. Neka to bude dan koji će biti ispunjen radošću i ljubavlju u svakoj obitelji.
Učiteljica Lucia Matas