KAKO IZGLEDA PRODUŽENI BORAVAK?
Produženi boravak neobvezan je oblik odgojno-obrazovnog rada namijenjen učenicima razredne nastave. Organizira se neposredno nakon redovne nastave. U našoj školi ove školske godine provodi se u matičnoj školi Maruševec (26 učenika) te u obje područne škole: Greda-Jurketinec (21 učenika) i Druškovec (21 učenika).
Produženi boravak ima svoje socijalne, odgojne, obrazovne, pedagoške, zdravstvene i umjetničke vrijednosti, a organizira se kroz tri cjeline:
- SLOBODNO VRIJEME – odmor, igre, razgovor i aktivnosti po izboru učenika
- UČENJE – pisanje domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog sadržaja
- ORGANIZIRANO VRIJEME – stvaralačke radionice, edukativne igre, sportske aktivnosti.
Nastavne metode prilagođene su specifičnom radu u produženom boravku uvažavajući potrebu za slobodnim vremenom učenika, organiziranim vremenom koje ustrojava učiteljica te samostalnim pisanjem zadaća i ponavljanjem nastavnog sadržaja uz nadzor i metodičku intervenciju učiteljice po potrebi, što znači da učenici rade samostalno, ali u svakom trenutku mogu zatražiti i dobiti objašnjenje. Učiteljica nakon pisanja zadaću pregledava te se djetetu pruža mogućnost ispravka pogreške i na taj mu se način jača samopouzdanje. Učenici svakog dana u 13 sati dobivaju ručak.
Produženi boravak sufinancira Općina Maruševec i Varaždinska županija, a roditelji plaćaju mjesečni iznos od 350,00 kn.
Učiteljice u produženom boravku su:
Anamaria Orsag (matična škola Maruševec)
Matea Krobot (područna škola Greda-Jurketinec)
Antonela Kokotec (područna škola Druškovec).
Prosinac 2019
Studeni 2019
Listopad 2019
Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?
Brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona
HAKOM - Publikacije vezane uz zaštitu djece na Internetu
« September 2024 » | ||||||
Mo | Tu | We | Th | Fr | Sa | Su |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |