2020-04-14 11:56:23 Početak nastave Dragi učenici, poštovani roditelji/skrbnici, nakon kratkog proljetnog odmora opet počinje nastava. Od ovog tjedna počinje i vrednovanje/ocjenjivanje učenika, stoga ozbiljno prionite učenju, dajte sve od sebe, istražujte, pitajte, čitajte i učinite sve za što bolji uspjeh i obrazovanje. U privitku ove objave nalaze se i Upute za vrednovanje koje je dalo MZO. Roditelje/skrbnike molimo da i dalje ostanu uključeni u rad škole i posvećeni dobrobiti svog djeteta. Pružiti mu dobro obrazovanje i dobre radne navike znači otvoriti mu vrata u bolji život. RODITELJI/SKRBNICI BI TREBALI: a) IMATI RAZUMIJEVANJA - s obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole, ali i u osiguravanje kruga povjerenja za učenje, a posebno je to izraženo kod učenika u razrednoj nastavi u osnovnoj školi. S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi – učitelji, učenici i roditelji imaju razumijevanja jedni za druge. b) POSTAVITI PRAVILA DJETETU – roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje (osobito u predmetnoj nastavi u osnovnoj školi) – moramo biti svjesni da ni djeca ni roditelji ne doživljavaju svoj dom kao školu i smatraju kako se kod kuće radi samo domaća zadaća. ULOGA RODITELJA JE: a) poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. b) pomoći djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. c) odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi. d) surađivati s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu e) pratiti način rada učenika i u suradnji s učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima pomagati mu u osmišljavanju što boljih pristupa i načina učenja, odnosno pomagati mu da uči kako učiti. Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu – Škola za život
|
Osnovna škola "Gustav Krklec" Maruševec |