2013-05-29 14:59:53

Izlet u Pulu i na Brijune

Dana 20. svibnja 2013. učenici 7.a i 7.b razreda u pratnji svojih razrednica Ani Ružić i Snježane Granatir krenuli su na svoju jednodnevnu avanturu  u Pulu i na Brijune.  Krenuli smo autobusom u 4:30. Na putu smo imali nekoliko stanki kako bismo se odmorili i najeli.

U 10:00 morali smo biti u Fažani jer smo se odavde brodicom prevezli na Brijune. U safari parku vidjeli smo mnoge  životinje: slona, zebre, jelene, nojeve…U zaljevu Verige vidjeli smo ostatke nekadašnje rimske vile i crkvicu sv. Germana iz srednjeg vijeka. Razgledali smo i zgradu u kojoj su izložene preparirane životinje Josipa Broza Tita  i slike na kojima su zabilježeni trenuci koje je Tito provodio na Brijunima kao i slike posjeta mnogih državnika i poznatih ličnosti. Nakon Brijuna posjetili smo Pulu gdje smo razgledali  pulsku Arenu i prošetali glavnim pulskim ulicama i trgovima. Trebali smo ići u Akvarij na Verudeli, ali se tamo dogodio neki kvar pa smo imali više slobodnog  vremena u Puli. U 17:00  krenuli smo natrag svojim kućama. Stigli smo kući u 22:30. Već su nas pred školom čekali roditelji koji su odveli kućama svoju umornu djecu. Učenici su se jako lijepo proveli, bilo im je zanimljivo i zabavno.