2017-07-06 11:27:32

Završni projektni sastanak u Ujedinjenom Kraljevstvu

Završni sastanak projekta Connecting Pupils to the European Space, koji je ujedno bio koncipiran i kao proslava njegovog okončanja, održan je krajem lipnja u  Great Malvernu, UK. Prisustvovala mu je  Branka Perić, voditeljica ovog projekta. Ovaj trogodišnji projekt nastao je u suradnji s još sedam škola partnera iz Turske, Španjolske (dvije škole), Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Grčke i Rumunjske, a u okviru Erasmus+ programa. Za vrijeme trajanja projekta, partnerske škole su radile na dogovorenim područjima koja su imala za cilj podizanje svijesti o europskim zemljama: učenici i njihove obitelji, škola, lokalna zajednica, nacionalno područje, festivali, poznati ljudi, tradicionalna kuhinja. Produkti projekta bili su stvaranje mjernog instrumenta za ispitivanje znanja učenika o pojedinim zemljama te nastavnog materijala. 

Učenici i učitelji škole domaćina izvrsno su pripremili ovaj susret te pokazali što su sve naučili kroz projekt. Neke od aktivnosti bile su „putovanje avionom“ u zemlje iz kojih dolaze škole partneri, kušanje tradicionalnih jela partnera, radovi na temu poznatih slikara, gdje je Hrvatsku predstavljao Vasko Lipovac, igra memorije, sadnja bilja karakterističnog za pojedinu zemlju u školskom vrtu… Održan je i nastavni sat na kojem su učenici obrađivali razne teme vezane uz Hrvatsku, a naša voditeljica projekta u nekoliko razreda održala je sat edukativnih igara s temom poznavanja Hrvatske.

Osim predstavnika škola partnera te predstavnika drugih škola iz Great Malverna i lokalne zajednice, završnoj proslavi prisustvovala je i skupina učitelja iz Tanzanije, s kojima škola domaćin radi na zajedničkom projektu. Bila je to prilika za sve prisutne da upoznaju i djelić kulture Tanzanije koju su pjesmom i plesom predstavili uzvanici iz ove afričke zemlje.


Par slika pogledajte ovdje.

Pogledajte film Smile s fotografijama učenika svih škola partnera iz projekta Connecting Pupils to the European Space. ovdje


Osnovna škola "Gradac"