2013-01-14 14:39:30
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA PRI ISPORUCI ROBA/OBAVLJANJU USLUGA/IZVRŠENJU RADOVAREPUBLIKA HRVATSKA
ZAGREBAČKA ŽUPANIJA
OŠ GRADEC
G r a d e c
Klasa: 401-01/12-94/ 239
Urbroj: 238-43-12-01
U Gradecu, 27. prosinca 2012.
Na temelju odredbi Zakona o fiskalnoj odgovornosti (NN, br. 139/10) Školski odbor je na sjednici održanoj 27.12. 2012. donosi
PROCEDURU STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA PRI ISPORUCI ROBA/OBAVLJANJU USLUGA/IZVRŠENJU RADOVA
- Procedura stvaranja ugovornih obveza dodatno osigurava i pojašnjava pravilnu provedbu preuzimanja obveza u proračunu OŠ Gradec te je ista dostupna svima zaposlenicima na oglasnoj ploči škole.
- Postupak zasnivanja obvezno-pravnih odnosa koji rezultiraju isporukom dobara/obavljanjem usluga/izvršenjem radova odabire ravnatelj škole sukladno odredbama posebnog zakona i općih akata, zavisno o vrijednosti ugovorene robe, usluga ili radova:
- vrijednost do 20.000,00 kn ravnatelj samostalno
- vrijednost od 20.000,00 kn do 80.000,00 kn zasnivaju se prema prethodnoj odluci školskog odbora,
- vrijednost preko 80.000,00 kn zasnivaju se uz prethodnu suglasnost osnivača – Zagrebačke županije
- Prije početka procedure, za sve obavezno – pravne poslove ravnatelj obavlja kontrolu s računovođom škole:
- da li je nabava u skladu s financijskim planom i planom nabave
- jesu li dostupna financijska sredstva prema dinamici novčanih tijekova i likvidnosti škole
- Prije početka procedure stvaranja ugovornih obveza ravnatelj škole dodatno provjerava stvarnu potrebu za predmetom nabave te nakon izvršenih prethodno navedenih radnji odobrava pokretanje nabave roba, radova ili usluga.
- Uz svaki račun mora biti priložena odgovarajuća knjigovodstvena isprava (narudžbenica ili ugovor) koja je prethodila izdavanju računa.
- Po primjerak svakog ugovora unosi se u registar evidencije sklopljenih ugovora.
Predsjednica Školskog odbora:
Katarina Rakocija
|