2015-06-02 04:49:43 Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci „Izrada i evaluacija školskih kurikuluma: pojmovi i postupci“ je publikacija čija je osnovna svrha da svojim konceptualnim i praktičnim smjernicama pomogne ravnateljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škola pri izradi i evaluaciji njihovih školskih kurikuluma. U prvom dijelu publikacije O projektu ukratko je opisan projekt te su navedeni nositelji i sudionici u projektu. U drugom dijelu Pojam školskog kurikuluma prikazani su osnovni koncepti kurikulumske teorije relevantni za razumijevanje školskog kurikuluma te iskustva i osnovni smjerovi razvoja školskog kurikuluma u europskim zemljama i u Hrvatskoj. Također je opisan pristup i osnovne karakteristike procesa izrade školskog kurikuluma u školama. U trećem dijelu Predlošci za izradu i evaluaciju školskog kurikulumanalaze se obrasci po kojima se izrađuju i evaluiraju školski kurikulumi. U njima je navedena struktura školskog kurikuluma kao dokumenta, konkretni postupci te nositelji izrade i evaluacije školskog kurikuluma u školama. Publikacija završava prikazom nekih iskustava stečenih tijekom izrade školskih kurikuluma u školama koje su sudjelovale u projektu. Cjeloviti tekst publikacije možete preuzeti ovdje. Preuzeto sa stranice - Razvoj kurikulumske kulture |
Osnovna škola "Grohote" Grohote |