2013-05-20 05:44:00

Putujemo

Na satu prirode i društva učenici 2. razreda upoznali su prometna sredstva čime su počeli obrađivati temu – Putujemo.

Najprije su se upoznali s kratkim povijesnim razvojem prometnih sredstava (od kotača do rakete). Kroz primjenu ppt-a i razgovoroma naučili su kako dijelimo prometna sredstva – kopno (vlak/željezničke pruga, autobus/ceste), more, zrak. Ispričali, a potom i zapisali svoju priču s putovanja (HJ). Odmarajući se vježbali su prstiće praveći avione i brodove od papira (origami). Uz pjesmicu tramvaj od plastelina su izradiliprometno sredstvo iz budućnosti (volumen i masa u prostru/obujam veličine mase/LK)

 

Na putovanju

Išao sam s rođacima u Cerovečke špilje. Krenuo sam sa Šolte brodom, a putovanje nastavio autom. Dugo sam putovao. Vidi sam brda i rijeke. Prolazio sam kroz Drniš i Muć. Isplatilo se ići.

Marin

 

Iz Rogača sam krenula s mamom i tatom prema Splitu. Iz Splita smo pokupili brata i išli prema Sinju. Vidjela sam puno prometa i puno prometnih znakova i neobičan semafor. Vratili smo se iz Sinja u Split. Vozili smo se brodom na Šoltu.

Tea

 

Proputovao sam u Split. Išao sam brodom u split s mamom. Vidio sam prometne znakove i brodove. Bilo mi je dobro. Zabavio sam se.

Alen

 

15. svibnja 2013.

 

 


Osnovna škola "Grohote" Grohote