2018-01-09 10:21:08 Radionica Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu u 2.a i 7.e razredu OŠ Grigora Viteza U sklopu vježbi iz kolegija "Socijalni rad u organiziranju zajednice" (uz mentorstvo mag.act.soc Suzane Gumbas), studentice 4.godine Studijskog centra socijalnog rada na Pravnom fakultetu u Zagrebu, održale su u OŠ Grigora Viteza radionicu „Igrajmo se svi skupa“. Radionica je projekt koji je nastao nakon procjene zajednice gradske četvrti Trnje kojim je naša škola odabrana kao resurs, zbog suradnje s raznim institucijama i većeg broja učenika s posebnim odgojno – obrazovnim potrebama. Cilj projekta je povećati socijalnu uključenost djece s teškoćama u razvoju, dok su specifični ciljevi: 1. Povećati razinu samopouzdanja djece s teškoćama u razvoju Radionica je provedena s učenicama i učenicima 2.a i 7. e razreda. Učenici su sjedili u formaciji kruga i zajedničkim aktivnostima otkrivali što je to samopouzdanje i kako ga steći. Zbog raznolikih aktivnosti i dinamike vježbi djeca su s veseljem međusobno surađivala i družila se. Ciljevi radionice uspješno su ostvareni što se vidjelo po zadovoljnim osmijesima na dječjim licima, a posebna potvrda bila su pitanja; „Kad ćemo opet zajedno nešto raditi?“ Po završetku radionice učenici su se počastili muffinima i slatkišima i veselo se vratili ostalim redovnim aktivnostima. Tijek radionice: Naziv radionice: "Igrajmo se svi skupa!" Izradile i vodile: Jurković Elena, Markušić Helena, Svetina Monika i Vitković Ivona
AKTIVNOSTI:
Djeca će stati u krug i svatko će reći svoje ime i jednu svoju dobru osobinu ili vještinu te nakon toga drugom djetetu baciti klupko vune. Time ćemo vizualno prikazati djeci kako smo svi međusobno povezani. 2. Poseban sam (15 minuta) Djeca izvlače papiriće na kojima će pisati rečenice koje trebaju sami dovršiti. Time ćemo ih potaknuti da osvijeste svoje (ali i upoznaju tuđe) osobne vrline i posebnosti. Rečenice su sljedeće: 1) Dobar sam u …… 2) Tri stvari koje volim kod sebe…. 3) Najljepši kompliment koji sam dobio/la je …… 4) Poseban/a sam jer …. 5) Tri riječi koje me najbolje opisuju su …. 6) Moj najveći uspjeh je …. 3. Samopouzdanje - razgovor (10 minuta) Znate li što je samopouzdanje? Što to vama znači? Kako bi da se drugi odnose prema vama? (ako neće znati objasnit ćemo im, dati neki primjer i nastaviti slijed... npr. Ja vjerujem u sebe jer...) Kažemo im da trebaju vjerovati u sebe i kada drugi neće i tada će nam samopouzdanje najviše pomoći.
Evaluacija nakon svih provedenih aktivnosti: 1. Kako ste se osjećali danas tijekom ovog našeg druženja? (odabir smajlića - srećko i plačko) 2. Da li je netko od vas stekao novog prijatelja danas? Evaluacija prije-poslije (prije 3.aktivnosti i na kraju) 3. Tko od vas zna što je to samopouzdanje neka podigne ruku? /Što ste danas novo naučili? (indikator = br. dignutih ruku) 4. Sto mislite moze li nam samopouzdanje pomoci da budemo bolji? Pripremila: Dubravka Kosier Čakarun |
Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb |