2021-04-26 08:23:34 Budi i ti medijski pismen! Od 19. travnja do 23. travnja su održani Dani medijske pismenosti na satovima informatike. Četvrtu godinu zaredom projekt se provodi u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera, pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Ministarstva kulture i medija. Cilj Dana medijske pismenosti je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima. Naglasak je ove godine na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, no i dalje će posebna pažnja biti posvećena aktualnom problemu dezinformacija i lažnih vijesti te općenito razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja, kao i boljeg razumijevanja kako različiti mediji funkcioniraju. Učenici 5. i 6. razreda su se upoznali s pojmom influencer – tko su i što rade. Zatim smo kroz razgovor govorili dobre i loše strane influencera, kvalitete dobrog influencer koji ima puno pratitelja, zašto ih djeca i mladi toliko prate po društvenim mrežama, koji su njihovi uzori u svijetu influnecera (ako ih imaju) te što bi oni, da su poznati, objavljivali na svojim kanalima različitih društvenih mreža. Izrađivali su plan sadržaja za svoj zamišljeni kanal influencera i plakate. |
|||||||
Osnovna škola Grigora Viteza Zagreb | |||||||