U potrazi za harmonijom

Sedmi razredi naše škole bili su na koncertu u sklopu Tjedan glazbe za mladu publiku koju Hrvatska glazbena mladež (HGM) u suradnji sa Zagrebačkom filharmonijom i Koncertnom dvoranom Vatroslava Lisinskog.  
Mladoj publici predstavljena je Straussova, Bachova, Stravinskijeva i Ravelova glazba. Naracija koja prati glazbu približila im je klasičnu glazbu na interdisciplinaran način, a Miroslav Radman kao narator povezao je umjetnost, znanost i ekologiju. O skladu u znanosti i umjetnosti, održivom razvoju i ekologiji, glazbi biljaka i pjevanju kitova, od molekule i Bacha do Ravela i Stravinskog govorio nam je vrhunski hrvatski i svjetski znanstvenik.
Projekt je društveno odgovoran, omogućio je doživljaj glazbe djeci s posebnim potrebama, uz moderatora bio je i prevoditelj hrvatskog znakovnog jezika te je omogućio gluhoj i nagluhoj djeci da prate ovaj umjetnički program.
Doživljaj glazbe uz plesnu koreografiju Škole suvremenog plesa Ana Maletić , vizualnu projekciju i zvučni doživljaj orkestra svakako je ostavio tih i nenametljiv te inspirativan doživljaj na svakog ponaosob. 


Dan planeta Zemlje

Jučer smo u školi obilježili jedan jako važan dan – Dan planeta Zemlje. Taj se dan obilježava u svijetu od 1970. godine na inicijativu UNESCO-a i svake godine podsjeća na krhkost našeg planeta i važnost očuvanja okoliša.

Tako su učenici  šestih razreda na satu Likovne kulture radili kratke animirane filmove izrađene CUTOUT animacijom. Učenici su ostvarili načela aktivnog učenja kroz suradnju tijekom zajedničkog rada na zadatku na temu očuvanja okoliša. Upravo je potrebna suradnja da se sve više osvijestimo svog štetnog učinka na okoliš. Zbog brzih klimatskih promjena i drugih oblika ljudskog djelovanja, prirodni se svijet ne uspijeva dovoljno brzo prilagoditi i mnoge biljne i životinjske vrste gube bitku za opstanak. Promjene klime ne mogu se zaustaviti, ali se mogu usporiti i to je poruka koju ovogodišnji Dan planeta Zemlje nastoji prenijeti diljem svijeta. Iskoristimo ovaj dan da promislimo o posljedicama svog djelovanja na svijet oko nas i što možemo učiniti da te posljedice umanjimo.

Njihove uratke možete pogledati ovdje.

Dok su šestaši izrađivali video uratke, 4. a razred je bio jako zaposlen. 

Nakon čitanja priče i izrade plakata s kojom su ponovili znanja o važnosti očuvanja našeg planeta, sadnjom cvijeća su dodatno zaželjeli Zemlji sretan rođendan! 

Zemlju treba voljeti, čuvati i s njom se radovati

Zemlju treba voljeti, čuvati i s njom se radovati.

Sa zagađivanjem se ne zezati i s vatrom u prirodi paziti.

 

Životinje čuvati i mora čistiti jer će nam kornjače nestati.

Moramo čuvati svoj jedini dom

jer nemamo gdje drugdje živjeti u svemiru tom!

Mirna Gelemanović, 4.b

Posjet u MSU

Učenici osmih razreda bili su u posjetu Muzeju suvremene umjetnosti na edukativno –
umjetničkoj radionici naziva MSU – avantura. Učenici su s voditeljicom, prof. Likovne kulture
Ketrin Perlić, razrednicom Renatom Ivoš – Krajina i prof. Ivom Rendulić prisustvovali radionici kojom će
potaknuti razvoj građanskih i kulturoloških kompetencija te interes za posjećivanje muzejsko-galerijskih
ustanova. Edukativna radionica u trajanju 3 školska sata podijeljena je na tri cjeline.
Prva u trajanju od 45 minuta obuhvaća stručno vodstvo kroz postav izložbe. Naredni školski sat posvećen
je učeničkoj kreaciji rada inspiriranog umjetničkim djelima za koji je MSU pripremio potreban radionički
materijal, dok je treći školski sat rezerviran za završnu prezentaciju znanja i iskustva kreativnog rada
učenika na temu: „Grad iz budućnosti”. Radove pogledajte u galeriji.