
školska liječnica Blaženka Kovačević-Petrovski
tel. 655 1554
sustav naručivanja: www.terminko.hr
Svi važni dokumenti za upis u srednje škole za školsku godinu 2023./2024.
Upitnici za izbor zanimanja:
https://e-usmjeravanje.hzz.hr/ - razni upitnici za izbor zanimanja.
mrav.ffzg.hr/zanimanja – kraći upitnik za izbor zanimanja
· Informacije o upisima www.upisi.hr
| « Veljača 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|
0 |
7:10-7:55 |
|
1 |
8:00-8:45 |
|
2 |
8:50-9:35 |
|
3 |
9:45-10:30 |
|
4 |
10:45-11:30 |
|
5 |
11:35-12:20 |
|
6 |
12:25-13:10 |
|
7. |
13:15-14:00 |
|
1. |
14:05-14:50 |
|
2. |
14:55-15:40 |
|
3. |
15:45-16:30 |
|
4. |
16:35-17:20 |
|
5. |
17:25-18:10 |
U okviru projekta Dječji tjedan (tema STEM vještine) koji se u našoj školi realizirao od 2.10.2023. do 6.10.2023. sudjelovali su i učenici 6. razreda.
Učenici su istražili različite metode množenja drevnih naroda.
Prezentirali su svoje metode množenja , te održali radionice (uz mentorstvo učitelja ) ostalim učenicima.
Učenici su množili dvoznamenkaste brojeve različitim metodama i glasali za metodu koja im se najviše svidjela.
Najviše glasova je dobila naša metoda pisanog množenja, zatim japanska metoda.
Uz temu vještina u STEM-u, došla je do izražaja i smisao učenja matematike i kritičko mišljenje.
Učenici su postavljali razna pitanja i razvila se kvalitetna diskusija, uz
poštovanje ljudskim dostignućima i težnjama..
Učenici su došli do zaključka da je bitno koristiti koristiti metode koje razumijemo i znamo objasniti,
a neke su i sa svojim znanjem šestaša uspješno objasnili i bili ponosni.
U prilogu su fotografije s radionica i dijagram s prikazom izbora najbolje metode množenja.
20230922_092313.jpg
(892.82 KB)
20230922_094924.jpg
(648.90 KB)
20230922_094939.jpg
(786.28 KB)
20230922_103002.jpg
(681.19 KB)
20230922_103008.jpg
(722.11 KB)
20230922_103014.jpg
(711.18 KB)
20230922_103020.jpg
(791.73 KB)
20230922_103027.jpg
(680.02 KB)
meta-chart.png
(17.78 KB)