2017-10-10 12:35:00

Postupci u radu s učenicima s TUR-om

Obzirom na rad s učenicima steškoćama u razvoju koji se školuju sukladno Rješenju o primjerenom obliku školovanja, u priloženoj datoteci su postupci koje učiztelji trebaju primjenjivati u radu s učenicima.

PRILAGOĐENI PROGRAM / INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP

 ( POSTUPCI I PRIMJENA U NASTAVI )

 

PRILAGOĐENI PROGRAM

 

INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP

Omogućite učeniku da sjedi u vašoj blizini

Omogućite učeniku da sjedi u vašoj blizini

Tijekom predavanja postavljajte učeniku potpitanja

Tijekom predavanja postavljajte učeniku potpitanja

Unaprijed dogovorite pitanja i vrijeme ispitivanja

Unaprijed dogovorite pitanja i vrijeme ispitivanja

Kod pismene provjere smanjite težinu i broj zadataka ( pojednostavniti i prilagoditi ispit )

Kod pismene provjere smanjite broj zadataka, ali ne njihovu težinu

Produžite vrijeme rješavanja testova

Produžite vrijeme rješavanja testova

Kod pismene provjere podijelite zadatke udva do tri kraća ispita

Testove podijelite u nekoliko dijelova

Omogućite alternativne načine rješavanja zadataka (odgovaranje sa da ili ne, nadopunjavanjem..)

Omogućite alternativne načine rješavanja zadataka (odgovaranje sa da ili ne, nadopunjavanjem..)

Provjeravajte znanje češće i u manjim cjelinama

Provjeravajte znanje češće i u manjim cjelinama

Provjeravajte znanje kod učenika na način u kojem pokazuje bolje rezultate ( usmeno – pismeno ).

Provjeravajte znanje kod učenika na način u kojem pokazuje bolje rezultate ( usmeno – pismeno ).

Ispitujte uglavnom na početku sata

Ispitujte uglavnom na početku sata

Ne tražite opširnost pri pismenom i usmenom ispitivanju

Ne tražite opširnost pri pismenom i usmenom ispitivanju

Unaprijed pripremite i reducirajte gradivo

Pohvalite svaki rad koji je različit, koristan iliuspješan.

Tolerirajte otežano čitanje i pisanje ( sporost, netočnost..)

 

Pohvalite svaki rad koji je različit, koristan ili

uspješan.

 

 


Osnovna škola Ive Andrića Zagreb