2017-10-10 12:35:00 Postupci u radu s učenicima s TUR-om Obzirom na rad s učenicima steškoćama u razvoju koji se školuju sukladno Rješenju o primjerenom obliku školovanja, u priloženoj datoteci su postupci koje učiztelji trebaju primjenjivati u radu s učenicima. PRILAGOĐENI PROGRAM / INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP ( POSTUPCI I PRIMJENA U NASTAVI )
PRILAGOĐENI PROGRAM
INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP Omogućite učeniku da sjedi u vašoj blizini Omogućite učeniku da sjedi u vašoj blizini Tijekom predavanja postavljajte učeniku potpitanja Tijekom predavanja postavljajte učeniku potpitanja Unaprijed dogovorite pitanja i vrijeme ispitivanja Unaprijed dogovorite pitanja i vrijeme ispitivanja Kod pismene provjere smanjite težinu i broj zadataka ( pojednostavniti i prilagoditi ispit ) Kod pismene provjere smanjite broj zadataka, ali ne njihovu težinu Produžite vrijeme rješavanja testova Produžite vrijeme rješavanja testova Kod pismene provjere podijelite zadatke udva do tri kraća ispita Testove podijelite u nekoliko dijelova Omogućite alternativne načine rješavanja zadataka (odgovaranje sa da ili ne, nadopunjavanjem..) Omogućite alternativne načine rješavanja zadataka (odgovaranje sa da ili ne, nadopunjavanjem..) Provjeravajte znanje češće i u manjim cjelinama Provjeravajte znanje češće i u manjim cjelinama Provjeravajte znanje kod učenika na način u kojem pokazuje bolje rezultate ( usmeno – pismeno ). Provjeravajte znanje kod učenika na način u kojem pokazuje bolje rezultate ( usmeno – pismeno ). Ispitujte uglavnom na početku sata Ispitujte uglavnom na početku sata Ne tražite opširnost pri pismenom i usmenom ispitivanju Ne tražite opširnost pri pismenom i usmenom ispitivanju Unaprijed pripremite i reducirajte gradivo Pohvalite svaki rad koji je različit, koristan iliuspješan. Tolerirajte otežano čitanje i pisanje ( sporost, netočnost..)
Pohvalite svaki rad koji je različit, koristan ili uspješan.
|
Osnovna škola Ive Andrića Zagreb |