
ZAMOLBA ZA ISPIS IZ IZBORNOG PREDMETA
ZAMOLBA ZA ODOBRENJE IZOSTANKA S NASTAVE
ZAHTJEV ZA IZDAVANJE DUPLIKATA SVJEDODŽBE
Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.
U ponedjeljak, 20. listopada učenici su započeli s laganijim aktivnostima na satu Likovne kulture i s EU Code izazovom Draw just like Mondrian (Crtam kao Mondrian).
U okviru tematske cjeline Boje i oblici učenici su se upoznali s umjetničkim pokretom neoplasticizma kroz djela nizozemskog umjetnika Pieta Mondriana. Radni listovi za učenike oponašali su ovaj specifični stil (okomite i vodoravne crte, pravokutni i kvadratni oblici, osnovne boje). Učenici su bojali odabrane radne listove prema numeričkom kodu. Svaki broj je odgovarao jednoj boji. Kroz ovu aktivnost učenici su učili osnovne principe programiranja, kodiranja i računalnog razmišljanja.
Ishodi koji su provedeni satom Likovne kulture su:
Izražava se flomasterima kroz kreativnu igru prepoznavanja elemenata likovnog jezika. Opisuje osobni doživljaj djela Pieta Mondriana. Povezuje svoj likovni uradak s autorovim djelom Kompozicija u crvenom, žutom i plavom iz 1921.g.
OŠ LK A.2.1 OŠ LK A.2.2. OŠ LK B.2.1.
U utorak, 21. listopada učenici su nastavili s aktivnostima na satu Glazbene kulture i s EU Code izazovom MOJE IME SVIRA!
Učenici su kroz ovu aktivnost upoznali osnovne pojmove kodiranja na kreativan i zabavan način – uz pomoć glazbe! Na mrežnoj stranici Chrome Music Lab – Song Maker kodirali su svoje ime i/ili prezime koristeći unaprijed pripremljenu tablicu s oznakama redaka i stupaca koja im je pomogla u stvaranju glazbenog uzorka. Najprije su napisali kod svog imena i/ili prezimena prema zadanim oznakama (svako slovo ima svoj položaj u tablici), a zatim su taj kod pretvorili u glazbu u alatu Song Maker. Odabrali su prema vlastitoj želji odgovarajuće glazbalo, prilagodili tempo, a i prema želji dodali pratnju na udaraljkama. Nakon što su dovršili svoj uradak skladbu su pohranili, kopirali poveznicu i objavili na zajedničkom Padletu EU CodeWeeka, stvarajući digitalnu glazbenu galeriju kodiranih imena.
Na nekoliko poveznica možete poslušati njihove glazbene uradke:
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/4683997417963520
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/5596661191147520
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/5901157662326784
https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/6176447416369152
Ishodi koji su provedeni satom Glazbene kulture su:
Kodira svoje ime i prezime u glazbu pomoću digitalnog alata Chrome Music Lab – Song Maker.
OŠ GK C.2.1.
U srijedu, 22. listopada učenici su završili s aktivnostima na satu Matematike s EU Code izazovom Heštegova tajna agencija.
Učenici su postali pravi mali detektivi. U skupinama su pomogli Heštegu u rješavanju detektivskih slučajeva koristeći se tajnim abecedama koje su otkrivali pomoću brojeva.
Ishodi koji su provedeni satom Matematike su:
Rješava tekstualne zadatke.
MAT OŠ A.2.1.; MAT OŠ A.2.3.; MAT OŠ E.2.1.
Nakon tri dana aktivnosti učenici su izrazili svoje zadovoljstvo na Semaforu evaluacije kojeg možete pronaći na jednoj fotografiji.
Učenici su za svaku aktivnost EU Code izazova dobili i odgovarajuću potvrdu za sudjelovanje.
















