2018-02-13 13:27:00 100. dan škole
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama a cilj ovoga projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan. U našoj školi je, u razredima koji su sudjelovali u projektu, 13. veljače nastava održana na zanimljiv i kreativan način a sve je bilo u znaku broja 100. Prvi razred izrađivao je krune i naočale u obliku broja 100, rezali su slova te slagali natpis STOTI DAN ŠKOLE. Na satu Engleskog jezika izvodili su razne vježbe (10x 10 vježbi) te brojali do deset. 2. a razred pjevao je himnu 100. dan škole te su zbrajanjem prikazali množenje brojeva 10x10. Na satu Prirode nabrojali su 100 zdravih namirnica a na satu Hrvatskoga jezika interpretirali pjesmu "Doživjeti stotu". Gospođi Anđeli Šoštarić napisali su poruku da je zdravlje služi i u drugoj stotki jer je prvih sto najteže. Ucenici 2. b razreda satu likovne kulture izradili su 100 srceka kako bi pokazali zadovoljstvo i radost boravka u školi i druženja sa svojim prijateljima. 3. a razred je na satu hrvatskog jezika zapisao 100 glagola i 100 imenica, izrađivao je maskice od 100 rola papira te su plesali i pjevali pjesmu 100. dan škole. 3. b razred u pokladnom je ozračju obilježio današnji dan. Tijelima su oblikovali broj 100 te su izradili brojevnu crtu do 100. 4. a je razred izradio razredni rječnik sa sto riječi koje sadrže slova č, ć, dž, đ, ije, je. Slagali su tangram te napisali 100 lijepih poruka na papiriću u obliku srca. Učenici 4. b razreda načinili su plakat. Šarena stopala u sebi sadrže riječ "sto" a budući da je hodanje zdravo četvrtaši poručuju kako bismo u školu pješice trebali ići najmanje stotinu puta godišnje.
Boravkaši 2. a i 2. b razreda obilježili su ovaj dan različitim aktivnostima. Sve je bilo u znaku broja 100. Pisali su lijepe poruke koje su dijelili učenicima naše škole, izgovarali su riječi koje u sebi sadrže riječ sto, od zadanih su riječi stvarali priču, zbrajali su brojeve čiji je zbroj 100, zabilježili su stotinu životinja i podijelili stotinu prijateljskih zagrljaja. Boravkaši prvog i trećih razreda grupnim su radom, povezujući crtom brojeve od 1 do 100, nacrtali jednu od znamenki broja 100. Dobivenu su znamenku zatim ukrašavali pomoću 100 kolaž papirića. Zapisivali su i uređivali lijepe poruke na prigodna srca. Pripremljena su srca pod odmorom podijelili učenicima viših razreda te im na taj način čestitali 100. dan škole. Izveli su 100 plesnih koraka dobro poznate „kaubojade“ i još 100 koraka krećući se u koloni u ritmu muzike za ples. Peti su razredi s profesoricom povijesti učili pisati rimske brojeve (Pogodite kad smo rođeni) koristeći pri tom broj C. Profesorice hrvatskoga jezika današnji su dan obilježile natpisom na glagoljici (Stoti dan škole), plakatom o 100 naučenih pojmova ove školske godine te ispisivanjem riječi koje sadrže broj sto. Na satu tjelesne i zdravstvene kulture učenici su radili zvijezde i kolutove na strunjačama postavljenim u obliku broja sto. Učenici Područne škole Laduč također su na prigodan način obilježili stoti dan u školi. Na satu hrvatskoga jezika ispisivali su imenice, glagole i pridjeve tvoreći broj sto, dok su na tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi izvodili vježbe u trajanju od 100 sekundi. Za više fotografija kliknite ovdje .
|
Osnovna škola Ivane Brlić - Mažuranić Prigorje Brdovečko |