2016-11-02 11:44:08 Inkluzija u Strizivojni
Inkluzija u Strizivojni U sklopu rada s učenicima sa posebnim potrebama učiteljica Petra s posebnom senzibilnošću ostvaruje ovaj program. Realizacijom ovoga programa u redovitom odjelu postiže se inkluzija koja značajno djeluje na socijalizaciju sve djece. Osjećaj za kolektiv i princip uzajamnosti neki su od postulata koji se ostvaruju u radu. Učenica Leonela Kunce ulaže veliki trud i pokazuje volju za uspjehom. Rezultat ovakvog pristupa je likovni izražaj gotovo umjetničkog izgleda. Sve čestitke zaslužuje Leonela i njeni mentori.
Rad s učenicima sa posebnim potrebama iziskuje organiziranost, ustrajnost, kontinuiranost i kvalitetnu provedbu programa u svakidašnjem radu. Potrebno je uvidjeti sve potencijalne poteškoće učenika u radu ali isto tako uvidjeti i njegove moguće potencijale kako bi se olakšala sama realizacija ovoga programa. Postizanjem inkluzije učenica pozitivno napreduje u socijalizaciji s drugom djecom što bitno utječe i na sami njen rad u školi, a sve zahvaljujući integraciji djece s posebnim potrebama u redovnim školama. Ovakvo zajedničko školovanje djece s posebnim potrebama i djece bez takovih poteškoća utječe na uspješnije razvijanje u kognitivnom, socijalnom i emocionalnom području razvoja, dijete uspješnije napreduje u socijalizaciji i akademskoj uspješnosti. Ovakav pristup dovodi i do veće tolerancije druge djece prema različitosti i predrasudama kao što se i pozitivno očituje u našoj školi. Vrlo je važna i informiranost o radu sa djecom s posebnim potrebama kako bi se jedan ovakav program u potpunosti mogao realizirati i donijeti plodove truda i rada. Učitelji ove škole su otvorenih ruku i uma prihvatili ovakav pristup radu što se naravno i očituje u zadovoljstvu učenice. Prilagodbom pristupa asistenta i učitelja postižu se vidljivi rezultati u radu, a jedan od njih je i ovaj likovni izražaj. Petra Kirhmajer
|
Osnovna škola "Ivana Brlić Mažuranić" Strizivojna |