2020-02-05 11:17:08 Zabavna obrada lektire „Slikopriče“
Zabavna obrada lektire „Slikopriče“ U mjesecu siječnju učenici 1.a razreda nastavili su s projektom Književni poligon. Čitali su Slikopriče spisateljice Željke Horvat-Vukelja. Slikopriče su inače vrlo omiljene među učenicima. Aktivnosti su osmišljene za dva školska sata. U prvoj aktivnosti ponovili su što su slikopriče. Učiteljica Ivana Mandarić zadala je na ploči dvije rečenice koje su učenici trebali prepisati u pisanku. Dvije riječi po izboru zamijenili su slikom. U drugoj aktivnosti uslijedilo je čitanje slikopriča (učiteljica čita tri slikopriče po izboru). Nakon svake slikopriče slijedila je interpretacija uz pomoć "pripovjedne kocke". Učenici su u krug slali "pripovjednu kocku", okretali ju zatvorenih očiju te odgovarali na pitanje koje se nalazi na gornjoj plohi. PITANJA: 1.Koja je ideja (tema) priče? 2.Gdje i kada se odvija radnja priče? 3.Tko su likovi u priči? 4.Što se dogodilo u priči? 5.Koji je problem priče? 6.Kako je riješen problem priče? Treća aktivnost uključila je rad u trojkama te su učenici dobili zadatak da od ponuđenih sličica napišu svoju slikopriču. Učiteljica Ivana podijelila je svoju interpretaciju Slikopriča, a mi čestitamo učiteljici i učenicima na zanimljivoj interpretaciji.
Marija Jurić, školska psihologinja
|
Osnovna škola "Ivana Brlić Mažuranić" Strizivojna |