Kako je nastalo Čepićko jezero/polje - školska godina 2019./20. i 2020./21.
Okosnica projekta bit će istraživanje o isušivanju Čepićkog jezera i nastanku Čepićkog polja. Učenici će kroz istraživanje i predavanja stručnjaka i žitelja naučiti :
U sklopu projekta provele bi se dvije terenske nastave – u općinu Raša, Kotle i akumulacijsko jezero Butonigu.
U općini Raša učenici bi obišli ušće rijeke Raše gdje se tok rijeke kojoj je izvor nekada bio u Čepićkom jezeru ulijeva u Jadransko more. Projekt isušivanja Čepićkog jezera povezan je s isušivanjem Krapanskog zaljeva.
U Kotle i na akumulacijsko jezero Butoniga učenici će spoznati važnost, izgled i vrste voda i tla u zavičaju.
Cilj projekta Čepićko jezero je istražiti, upoznati i afirmirati osobitosti i vrijednosti vezane uz projekt, poticati kreativno povezivanje zavičajne nastave s nastavnim programima te njihova implementacija. Razvijat će se učeničke sposobnosti, potreba za samostalnim učenjem i cjeloživotnim obrazovanjem. Poseban cilj je njegovanje zavičajnosti u širem interkulturalnom i multikulturalnom kontekstu, kao i poštivanje pravila timskog rada. Konkretniji ciljevi su senzibiliziranje učenika za upoznavanje i njegovanje tradicije, povijesnih izvora i činjenica vezanih za uži zavičaj te njegovanje žive riječi izvornih žitelja i poznavatelja povijesnih događaja u kraju.
Europski dan jezika - izazov prihvaćen!
Europski dan jezika događanje je povodom proslave jezične raznolikosti Europe, a obilježava se 26. rujna svake godine s ciljem podizanja svijesti o Europskoj bogatoj jezičnoj raznolikosti, potrebi raznolikosti raspona jezika koje ljudi uče te potrebi da ljudi razviju određeni stupanj stručnosti znanja dva ili više jezika kako bi mogli u potpunosti preuzeti svoju ulogu sudjelovanja u demokratskom građanstvu Europe. Postoje brojni načini na koje se može proslaviti Europski dan jezika. Vijeće Europe ove je godine pozvalo sve da sudjeluju u jezičnom izazovu. Izazov prihvaćen!
Učenici su dobili zadatak na satovima HJ potražiti izreke koje u sebi sadržavaju imenicu voda ili se odnose na vodu kako bismo se priključili projektnim aktivnostima ovogodišnjeg školskog zavičajnog projekta pod nazivom Kako je nastalo Čepićko jezero. Na službenim mrežnim stranicama za obilježavanje saznali smo sve o važnosti i načinima obilježavanja, poigrali se i pogađali nepoznate jezike, a na satovima stranih jezika i izvannastavne grupe učenici su poruke prevodili na engleski, talijanski i vlaški jezik, ukrasili ih te prepisali na naljepnice za boce. Šarene višejezične poruke na bocama sada nam krase školski hol. Izazov realiziran!
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Mediji | ![]() |
• Glas Istre |
• Radio Labin |
• Labinstina |
• LC Labin |
• 5portal Labin |
![]() |
Ostalo | ![]() |
• Opcina Krsan |
• TZ Krsan |
• Opcina Labin |
![]() |