2016-09-30 13:53:00
ETwinning projekt „Začinimo nastavu“ ETwinning projekt pod nazivom „Začinimo nastavu“ realiziran je školske godine 2015./16. s partnerskom školom Angela Besedenjaka u Sloveniji. Voditeljica projekta bila je Iva Rukavina, učiteljica prirode i biologije koja je u suradnji s ostalim učiteljima naše škole (Stevo Miličević, Romina Miletić, Dianora Radola, Dijana Franković, Tihana Horvatek) realizirala mnogobrojne aktivnosti tijekom školske godine, a sa učenicima viših razreda. Njezina je uloga bila i koordinacija projektnih aktivnosti s partnerom – školom u Sloveniji te je uređivala Twinspace. Mnogobrojne aktivnosti realizirane su u školi, a i putem Skype-a:
- Istraživali smo samoniklo začinsko bilje u svom kraju u rujnu, 2015. godine...
U OPŠIRNIJE, pročitajte sve o projektu.
- Istraživali smo samoniklo začinsko bilje u svom kraju u rujnu, 2015. godine
- Obilježili Dan europskih jezika skype konferencijom s partnerskom školom u Sloveniji
- Realizirali Web anketu o omiljenom začinu među učenicima u listopadu
- Skupili sadnice i sjemenje samoniklog začinskog bilja na jesen 2015. i u proljeće 2016. godine
- Sadili i sijali sjeme začinskog bilja te uredili aromatiči kutić i vodili brigu o tome u školi
- Istraživali ljekovita svojstava zasađenog začinskog bilja i izradili plakat i prezentaciju na tu temu
- Okušali se u sušenju začinskog bilja i upustili se u izradu mirisnih jastučića, mirisnih soli i kuglica za kupanje tijekom nastavne godine
- Mijenjali dio materijala s partnerskom školom – tijekom nastavne godine
- Sudjelovali smo na Festivalu samoniklog bilja u Kršanu
- Pisali literarne radove na temu posebnih svojstva začina u travnju 2016. godine
- Tražili recepte jela u kojima se koristi začinsko bilje u svibnju
- Učili o korištenju začina u školskoj kuhinji
- Izradili prezentaciju projektnih aktivnosti
Ciljevi projekta su nam bili:
- interdisciplinarno povezivanje biologije, geografije, engleskog jezika i informatike i uključivanje izvanučioničke nastave.
- jačanje interesa među učenicima prema prirodnoj baštini vlastite zemlje
razumijevanje i prihvaćanje prirodnih i kulturnih različitosti drugih zemalja
- usvajanje vještina sadnje i uzgoja bilja
- usavršavanje komunikacije na stranom jeziku i korištenje ICT među učeničkom populacijom
|