| 2012-06-28 17:39:00 Intervju Vrijeme aktivnosti: 16. 2. 2012. Nositelji aktivnosti: Ina Babić i učenice 8.c (Iva Knežević, Marina Martinović i Dorotea Božić). Neobičan sat hrvatskoga jezika 
 S obzirom da je naša škola jedna od četiriju škola u Hrvatskoj koja sudjeluje u SEECEL-ovom projektu koji promovira poduzetničko učenje, podržava unapređenje učenja poduzetništva, potiče poduzetnički duh i razmišljanje kod svih generacija, cilj nam je bio povezati nastavu hrvatskoga jezika s ciljevima projekta. Potaknuti navedenim ciljevima, nastava hrvatskoga jezika u 8.b razredu 16. veljače 2012. godine održana je na pomalo neobičan i neuobičajen način. Nastavnicu hrvatskoga jezika Inu Babić zamijenile su Iva Knežević i Marina Martinović, učenice 8.c razreda, koje su toga dana preuzele ulogu nastavnice i vodile nastavu. Učenicima 8.b razreda pokušale su objasniti i pokazati kako se piše intervju. Bio je to veliki izazov kako za predavače tako i za učenike, jer ovakav oblik nastave nešto je što se ne događa često. Cilj dvosata bio je ne samo naučiti kako napisati intervju, nego i upoznati dva različita zanimanja iz dvaju intervjua koje su Iva i Marina pripremile i koristile kao predložak pri tumačenju gradiva .Potičući učenike na preuzimanje inicijative, inovativnosti, planiranje rada, pregovaranje s parom, istraživanje i izvješćivanje u učenika se razvijao poduzetnički duh, odnosno poduzetnost. Ovakav oblik nastave učenici su odlično prihvatili jer su imali priliku pokazati svoje vještine i kreativnost, iznijeti svoja mišljenja i ideje, što nam svima u budućnosti može koristiti ne samo u poslu nego i općenito u životu. Dorotea Božić, 8.c 
 Ishodi učenja i ciljevi nastavnoga sata Ishodi učenja: ZNANJE: prepoznati i definirati osnovne značajke novinarskog stila; prepoznati korake u procesu stvaranja intervjua; prepoznati dijelove intervjua; napisati pripremu za pisanje intervjua, upoznajti dvije različite karijere, opisati karijeru. VJEŠTINE: pokazati sposobnost individualnog rada i rada u timovima; pokazati sposobnost priopćavanja ideja drugima na učinkovit način; pokazati sposobnost kreativnog i inovativnog razmišljanja; pokazati vještine planiranja, delegiranja i vođenja tijekom grupnog rada; pokazati sposobnost rješavanja problema i donošenje odluka surađujući s drugima; pokazati sposobnost za procjenu rezultata i procesa grupnog rada; ocijeniti vlastita sredstva i sposobnosti. STAVOVI: preuzeti odgovornost za završetak zadataka, ispunjenje obveza i rokova; preuzeti inicijativu za umrežavanje s pojedincima i grupama; pokazati sposobnost za samostalni rad; pokazati sposobnost poštivanja drugih; pokazati sposobnost prihvaćanja inovacija i promjena. Ciljevi sata: napisati intervju (priprema); razvijanje interesa za različite karijere (upoznavanje dviju karijera); razvijanje analitičkoga i kritičkoga stava prema svijetu koji nas okružuje. 
 Razrada postupaka 
 Uvod (prezentacija) – osnovne značajke novinarskoga stila (nastavnica) 
 Intervju (obilježja) – prezentacija (učenice) 
 
 Čitanje intervjua koji je pripremila učenica predavačica i uočavanje obilježja intervjua (rad u paru – Google dokumenti) 
 
 Sastavnice intevjua – demonstracija procesa pisanja – prezentacija učenica predavačica 
 
 Prepoznavanje sastavnih dijelova intervjua na novom primjeru (intervju druge učenice predavačice) i prezentacija uradaka (Google dokumenti) 
 
 Pisanje pripreme za intervju, prezentacija i komentiranje uradaka 
 Pisanje intervjua (domaća zadaća) koji će učenici pročitati i vrednovati na satu razrednoga odjela 
 
 Tijekom nastavnoga dvosata Dorotea Božić je fotografirala, pisala bilješke i izvješće o satu. 
  | 
	
| Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Slavonski Brod |