2012-09-08 15:27:00

Školske aktivnosti u 2011./2012. školskoj godini

Za vrijeme provedbe projekta isplanirano je i provedeno mnoštvo aktivnosti, i to u svim razredima, kojima se poticao poduzetnički duh i poduzetan način razmišljanja. Tijekom pripreme i izvođenja aktivnosti ostvareni su mnogi ishodi poduzetničkoga učenja.

ENG       

Na razini znanja učenici su upoznavali razliku između pojmova biti poduzetnik i djelovati poduzetnički (Dani kruha, Božićni sajam, Katarinski sajam)[1],  proizvode i usluge koji su u ponudi i potražnji na lokalnom i nacionalnom nivou (Katarinski sajam), kriterije potrebne za donošenje odluke (Božićni sajam, Referendum u školi, Katarinski sajam), uspoređivali koristi s troškovima (Dani kruha, Dan jabuka, Katarinski sajam, Božićni sajam, Skupljanje staroga papira), upoznavali i istraživali različite mogućnosti za radna mjesta (Katarinski sajam), različite karijerne putanje (Dani kruha, Katarinski sajam), upoznavali  faze poduzetničke djelatnosti (Dani kruha, Katarinski sajam), razvijali poduzetničku ideju (Skupljanje staroga papira, Božićni sajam).

Na razini vještina u učenika se razvijala sposobnost individualnog i rada u timovima, priopćavanja ideja drugima na učinkovit način, sposobnost za kreativno i inovativno razmišljanje, vještine planiranja, delegiranja i vođenja tijekom grupnog rada, sposobnost korištenja oluje ideja (Katarinski sajam), sposobnost prepoznavanja i navođenja rizika (Skupljanje staroga papira, Dani kruha, Katarinski sajam, Božićni sajam), svijest o ekološkim posljedicama njihovih akcija (Skupljanje staroga papira), sposobnost za rješavanje problema i donošenja odluka zajedno s drugima (Skupljanje staroga papira, Dani kruha, Katarinski sajam, Božićni sajam), sposobnost ocjenjivanja rezultata i procesa iz grupnog rada, pokazati kako napraviti plan proizvodnje (Katarinski sajam), predstaviti poduzetničku ideju (Katarinski sajam, Božićni sajam), ocijeniti vlastita sredstva i kompetencije.

Na razini stavova učenici su preuzimali odgovornost za završetak zadataka, ispunjenje obveza i rokova (Skupljanje staroga papira, Katarinski sajam, Referendum u školi), preuzimali inicijativu za umrežavanje s pojedincima i grupama (Katarinski sajam), pokazivali sposobnost za samostalni rad, sposobnost poštivanja drugih, prihvaćanja inovacija i promjena te odgovornost za javna dobra (Skupljanje staroga papira).

U pripremi i izvedbi navedenih aktivnosti kao metode poučavanja/učenja primijenjene su metode predavanja, grupnoga rada, prezentacije vršnjačke skupine, rasprave, lokalnih posjeta (Katarinski sajam), te metode nastavnika pomagača i lokalnih posjeta (Božićni sajam, Katarinski sajam), a kao metode vrednovanja primijenjene su  metode praktične procjene, prezentacija, samovrednovanja, projektnoga i grupnoga rada, rada na terenu (Katarinski sajam).

 


[1] U zagradama su navedene aktivnosti (provedene do ožujka 2012.) u kojima je određeni ishod ostvaren u znatnoj mjeri.

 

 


Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Slavonski Brod