2020-10-13 10:41:57

Obilježen Svjetski dan mentalnog zdravlja

Učenici su 6.b razreda naše škole obilježili Svjetski dan mentalnog zdravlja.

Svjetski dan mentalnog zdravlja #Svjetskidanmentalnogzdravlja obilježava se  10. listopada. Prvo njegovo obilježavanje započelo je 1992. godine s ciljem podizanja svijesti o pitanjima mentalnog zdravlja. Danas je njegovo značenje uistinu važno, pogotovo kada se naš svakodnevni život znatno promijenio kao rezultat pandemije COVID-19. Protekli mjeseci donijeli su mnoge izazove i očekuje se da će se potreba za mentalnim zdravljem i psihosocijalnom podrškom znatno povećati u sljedećim mjesecima i godinama.

Stoga smo u školi odradili nekoliko  aktivnosti s ciljem poboljšanja mentalnog zdravlja naših učenika, a to je ujedno i glavni cilj našeg ovogodišnjeg eTwinning projekta „Me, Myself & I“ („Ja i sva moja lica“).

Učenici 6.b razreda (koji sudjeluju u projektu) zajedno su s pedagoginjom Marijom Garić odradili radionicu „Who Am I?/Tko sam ja?“ te osvijestili svoje jake strane ispunjavajući priloženi predložak:

Na sljedećoj poveznici možete vidjeti sve radove učenika:

https://bit.ly/375SgXD

Također, učenici su postavili kutiju „ULAZ  osjećaja– IZLAZ osjećaja“ na ulazu škole, u koju su tijekom tri dana učenici i djelatnici škole  ubacivali svoje osjećaje koje donose u školu, te one koje odnose sa sobom iz škole. Kao rezultat smo dobili lepezu osjećaja, a najzanimljivije je to što su se neki osjećaji ponavljali i kod ulaza i kod izlaza. U anketi je sudjelovalo 129 ispitanika.

Kod ulaza je bilo raznolikijih osjećaja, a neki od njih su: znatiželjno, nervozno, osjećam strah, pospano, nasmijano, stresno, lijepo, volim ići u školu, stresno i veselo.

Kod izlaza su učenici navodili sljedeće osjećaje: razočarano, nasmijano, ispunjeno, iscrpljeno, opušteno, slobodno, ushićeno, odmorno i veselo.

Posljednja aktivnost bila je kratko odgovoriti na pitanje - Što smo naučili o mentalnom zdravlju u ovom tjednu? Što mogu učiniti za druge da se bolje osjećaju? Svi dobiveni odgovori su pozitivni i uočena je briga i podrška za druge. Neki od odgovora su: Naučili smo da drugima možemo pomoći tako da ih slušamo; Na zdravlje se ne može utjecati, to se svakome može dogoditi; Kako bi se drugi osjećali dobro, igrao bih se s njima.


Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Velika