2021-05-14 12:49:35 Kreativni pristup obradi književnog djela - lektira iz vrećice Učenici su 6.a razreda 14. travnja predstavljali književno djelo za cjelovito čitanje na drugačiji način – obrada zanimljivog romana Trojica u Trnju poprimila je kreativniji i zanimljiviji oblik. Svaki je učenik imao mjesec dana vremena za osmišljavanje papirnate vrećice prema listi za samovrednovanje i rubrici za vrednovanje uradaka, a ovaj su tjedan predstavljali svoje uratke i ujedno vježbali svoj javni nastup i jezično izražavanje. Prednju su stranu kreativno oslikali kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani vrećice zapisivali su unaprijed dogovorene podatke o djelu. Bočne strane vrećice posvetili su najdražem liku i usporedbi vlastite osobnosti s navedenim likom te citatima koji su im se posebno svidjeli ili im ostali u sjećanju. Najzanimljiviji dio krio se u sadržaju papirnate vrećice – trebali su stavili deset predmeta koji su na neki način povezani s radnjom romana. Tijekom predstavljanja svoga uratka učenici su iz vrećica izvlačili različite predmete objašnjavajući zašto su baš te predmete uvrstili u svoje vrećice. Ukoliko su neki predmeti bili preveliki, učenici su stavili svoje crteže u vrećicu. Mnogi su se zanimljivi predmeti našli u vrećicama: plastični pištolj, crna torba puna novaca, plavi fićo, vrbova grančica, limenka, žuta koverta, televizor, novine, konopac, bombon, fotoaparat, naočale, šahovska ploča, lokot, nož, ključ i mnogi drugi predmeti. O prednostima ovakva pristupa obradi književnog djela za cjelovito čitanje, najbolje je priupitati same učenike koliko im se svidio ovakav način rada. tekst: učiteljica Monika Grozdanić |
Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Velika |