2016-11-17 17:35:40 Projekt „Dobro jutro, djeco!“ - „Dobro jutro, pjesniče!“ Ove godine krenuli smo u projekt „Dobro jutro,djeco!“ – „Dobro jutro,pjesniče!“ , gdje su uključeni svi učenici naše škole s ciljem upoznavanja života i djela hrvatskog književnika Ivana Gorana Kovačića čije ime nosi i naša škola. Već početkom školske godine 2016./2017. krenulo se s projektom. Nekoliko puta godišnje kroz pjesme koje je napisao književnik nastoji se zainteresirati učenike tako da razmišljaju o pjesnikovom životu. Prvo sastajanje bilo je 27. listopada, ususret blagdanu Svih svetih, kada je voditelj projekta, vjeroučitelj Zdravko Ticl, rekao uvodne riječi, a učenica Žana Jularić pročitala prigodnu pjesmu „Moj grob“. Uz pjesmu išla je i glazbena pozadina koju je svirala učenica Angelina Nikić. Prije početka nastave u jutarnjoj smjeni, kroz 10- ak minuta prikazana je pjesma koja se poslije može obraditi na hrvatskom jeziku, ali i kroz likovne radove na likovnoj kulturi. Drugo sastajanje bilo je 17. studenog, kada su učenice Marina Damljanović, Nikolina Šljerić i Laura Perčinić čitale pjesmu „Tuga nad domovinom“ te je istim procesom poslije recitiranja nastavljeno s nastavom. U mjesecu prosincu birat će se prigodne pjesme ili priče koje svojom temom donose božićna ili blagdanska razmišljanja, a najbolje će se i nagraditi i pohvaliti. U mjesecu veljači upoznat će se učenike s zbirkom pjesama „Ognji i rože“ te ih pozvati da raznim likovnim tehnikama izrade naslovnu stranicu ove zbirke pjesama. Najbolji radovi bit će nagrađeni na završnoj svečanosti 21. ožujka 2017. godine, kada će učenici izvesti kratki scenski prikaz o Goranovom djelu i životu. Za mjesec travanj i svibanj posebno je predviđeno s učenicima 7. i 8. razreda izabrati tekstove pjesama na kajkavskom narječju te ih pozvati da samostalno napišu u štokavskom narječju (predviđeno kao grupni rad). Naposljetku, ovim projektom, nastoji se kod učenika povezati osobni identitet s pjesnikom te kroz tu ulogu izgraditi i ojačati vlastiti.
|
Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Velika |