2020-07-07 11:23:54 Uspjeh naših učenika – plaketa za provedeno istraživanje "Kako postati zeleni potrošač?" Povodom Svjetskog dana prava potrošača, koji se obilježava svake godine 15. ožujka, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, raspisuje Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač?“. Natječajem se želi potaknuti učenike da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš. Rad učenika treba odgovoriti na sva tri temeljna pitanja: Što znači zelena potrošnja? Kako postati zeleni potrošač? Što biste vi u vašoj školi / gradu učinili da potaknete zelenu potrošnju? Učenici osnovne škole „Ivan Kozarac“ Nijemci, zajedno s učiteljicom prirode i biologije Gordanom Kragulj, prof. prijavili su se na natječaj s temom „STOP nikotinizmu i uporabi plastičnih upaljača“. Vrijednost i važnost našega istraživanja prepoznalo je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta te smo za provedeno istraživanje i njegovu prezentaciju dobili Zahvalnicu i Plaketu. Pod „više“ se nalazi prezentacija. Učenici sedmih razreda proveli su istraživanje na području Nijemaca i Đeletovaca, a učenici su na dodatnoj nastavi iz biologije obradili i sintetizirali rezultate provedenoga istraživanja te ih interpretirali uz pomoć prezentacije koja je bila ograničena na pet slajdova. Učenici su uspješno, na vrlo kreativan i originalan način prikazali što za njih znači zelena potrošnja i kako postati zeleni potrošač, ali su i uvidjeli negativne strane uporabe nikotina te neadekvatno skladištenje i uporabu plastičnih upaljača. Učenici su ponudili prijedloge i načine kako promijeniti postojeće stanje te zatečenu potrošnju usmjeriti k proizvodima koji su proizvedeni na održiv način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš. |
Osnovna škola "Ivan Kozarac" Nijemci |