PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Èe | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Pi je matematièka konstanta, široko primjenjivana u matematici, fizici i kemiji, a definirana je kao omjer opsega i promjera kruga. Iako ima beskonaèno mnogo decimala, uobièajeno se piše 3.14 pa se dan broja π obilje¾ava 14. o¾ujka. Ove godine obilje¾ili smo taj dan kroz nekoliko radionica i aktivnosti s uèenicima od 5. do 8. razreda.
U matiènoj školi Belišæe uèenici su ukrasili pano u školskom holu, a na nastavi su izraðivali plakate, narukvice sa šarenim perlicama nizanima tako da slijede decimale broja Pi. Takoðer, uèili su pjesmice, bojali bojanke i natjecali se u nabrajaju decimala broja Pi, a prva 3 mjesta prigodno su nagraðena. Svi ostali uèenici koji su sudjelovali nagraðeni su privjeskom s Pi motivom. Uèenici 7.razreda poslo¾ili su se u oblik slova Pi pa ih je nastavnica fotografirala s visine.
Provedene aktivnosti uèenika:
1. Aktivnost: Pi narukvica Uèenici su izraðivali Pi narukvice stavljajuæi perlice na konac u niz prateæi znamenke broja Pi tako da svaka znamenka broja znaèi broj perlica jedne boje. Savki uèenik je ponio sa sobom kuæi Pi narukvicu.
2. Aktivnost: Pi plakat Uèenici su pretra¾ivali po internetu o povijesti, va¾nosti i zanimljivosti broja Pi te izraðivali plakate.
3. Aktivnost: Pi istra¾ivanje Uèenici su koncem obrubili razlièite okrugle predmete te ravnalom izmjerili duljinu tog konca i duljinu promjera okruglih predmeta i došli do zakljuèka da je omjer opsega (duljine konca) i duljine pripadajuæeg promjera broj Pi.
4. Aktivnost: Preslikavanja ravnine Uèenici su osnom simetrijom i centralnom simetrijom preslikavali broj Pi.
5. Aktivnost: Pi niz Uèenici su izrezali papir na pruge visine 10 kvadratiæa i za svaku znamenku broja Pi obojali toliko kvadratiæa.
6. Aktivnost: Uèenici su izabrali jedan od ispisanih papira s motivom broja Pi i kreativno ih obojali.
Nakon natjecanja, uèenici 7. razreda u Veliškovcima sve su uèenike i nastavnike poèastili s kolaèima i pecivima koje su prethodno izradili. U PŠ Veliškovci uèenici 7. razreda bili su nositelji ovog obilje¾avanja. Izradili su plakat na temu broja Pi. U školskoj kuhinji odradili su kulinarsku radionicu gdje su pekli slatke i slane kolaèe i peciva s tematikom broja Pi.
Školsko natjecanje:
https://www.youtube.com/embed/d0lXrqjM_m8?feature=oembed
Nakon razrednih natjecanja u nabrajanju decimala broja Pi, odr¾ano je školsko natjecanje u kojem su sudjelovali najbolji uèenici iz svakog razreda uz prikazanu prezentaciju. Prva tri mjesta su osvojili nagrade, a ostali uèenici koji su sudjelovali na natjecanju dobili su privjesak s Pi motivom.
Pohvaljujemo sve uèenike koji su sudjelovali u natjecanju, a posebne èestitke upuæujemo nagraðenim uèenicima.
MŠ:
1. mjesto – Marin Anoèiæ, uèenik 7.a razreda, sa zapamæenih 175 decimala
2. mjesto - Jakov Tomiæ, uèenik 5.a razreda, sa zapamæenih 120 decimala
3. mjesto – Ivan Krušec, uèenik 5.a razreda, sa zapamæenih 107 decimala
PŠ:
1. mjesto – Dora Guljaš, uèenica 6.e razreda, sa zapamæenih 99 decimala
2. mjesto - Ira Zajec, uèenica 7.e razreda, sa zapamæenih 85 decimala
3. mjesto – Petra Poslonèec, uèenica 7.e razreda, sa zapamæenih 79 decimala
Uèitelji matematike:
Maja Perak
Tanja Miletiæ Bunèiæ
Marina Pavliæ
Kristina Mirkoviæ