2014-10-29 16:59:47 Čitajmo zajedno na engleskom - Scary story time Povodom popularizacije čitanja, koja se 23. listopada provodi u cijeloj Hrvatskoj, a sve u sklopu Mjeseca hrvatske knjige, nastavnice engleskog jezika su u suradnji s Gradskom knjižnicom i čitaonicom Belišće organizirale Scary story time. Na taj dan obilježava se jednodnevna akcija „Čitajmo zajedno“ kojom se promovira čitanje. Ovaj puta je to zajedno s nastavnicama engleskog jezika iz naše škole koje su potaknule učenike da napišu nekoliko strašnih priča na engleskom jeziku. Voditeljica projekta je nastavnica engleskog jezika Anna Maria Popović, a na zanimljivu ideju pisanja priča došla je nastavnica Inga Jurlina. U projektu su sudjelovale i nastavnice Jadranka Mesić i Tanja Vučković, ali i nastavnica likovnog Lidija Lovrenčić koja je zajedno s likovnom grupom izradila duha kako bi ugođaj bio potpun. Zanimljivost ovog događanja je posjet članova američkog Veleposlanstva iz Zagreba koji su došli podržati čitanje na engleskom i pokazati čime se sve bave marinci koji su inače zaposleni u Veleposlanstvu. Ciljevi ove zanimljive akcije su obilježavanje Mjeseca knjige, upoznavanje s obilježjima strašnih priča u dječjoj književnosti, vježbanje sposobnosti govora, javnog nastupa i glasnog čitanja na engleskom jeziku te vježbanje sposobnosti razumijevanja slušanjem. Svoje "scary" priče su napisali i predstavili: Rebeka Sinković i Ivana Torjanac, 7.e - "The train" Dora Berečić, 7.c - "A haunted house" Marija Šerić, 7.c - "An old woman" Inga Jutriša, 8.a - "A Creepy Party" Mirna Kozina, 8.e - "A Different Morning" Leon Lešnjaković, 8.a - "Scary Feelings" Barbara Bebeši, 8.b - "Lucy and the Red Rose" Ena Vučković, 8.e - "The Ghost from Ireland" Lana Nikolić, 8.c - "A Scary Journey" Lucija Grgurić, 8.d - "Murdering a Ghost" Nikolina Vorih, 8.e - "The Creature from the Attic" Klara Iličić, 8.d - "The Dark" Ema Koprivnjak, 8.e - "Snow Black and the Seven Dwarfs" Meri Andraković, 8.d - "The Ghost of the Future Named Spook"
|
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Belišće |